Candidatul Ideal
Experienta de minim 5 ani in domeniu;
Studii superioare economice finalizate;
Cunoasterea programului de Contabilitate SAGA, constituie avantaj;
Cunoasterea limbii engleze nivel mediu;
Capacitatea de a lucra in echipa;
Capacitate de respectare a termenelor limita, cu orientare spre indeplinirea obiectivelor alocate;
Disciplina, seriozitate, preocupare profesională, responsabilitate şi atenţie la locul de munca;
Atentie distributiva si punctualitate;
Constituie avantaj experienta de lucru in constructii.
Studii superioare economice finalizate;
Cunoasterea programului de Contabilitate SAGA, constituie avantaj;
Cunoasterea limbii engleze nivel mediu;
Capacitatea de a lucra in echipa;
Capacitate de respectare a termenelor limita, cu orientare spre indeplinirea obiectivelor alocate;
Disciplina, seriozitate, preocupare profesională, responsabilitate şi atenţie la locul de munca;
Atentie distributiva si punctualitate;
Constituie avantaj experienta de lucru in constructii.
Descrierea jobului
Prelucrarea si inregistrarea contabila, a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu procedurile interne si cu regulile legislatiei din Romania;
Prelucrarea si inregistrarea contabila, a notelor de salarii precum si a taxelor aferente;
Inregistrarea extraselor bancare in lei si in valuta;
Inregistrarea deconturilor de cheltuieli in lei si in valuta;
Intocmirea si inregistrarea facturilor de vanzare, de prestari servicii, a avizelor, etc.;
Inregistrarea facturilor de achizitii de Obiecte de Inventar si a Mijloace Fixe si intocmirea documentelor de receptie;
Inregistrarea facturilor de transport, verificarea corectitudinii intocmirii acestora, verificarea tuturor componentelor inscrise pe factura si corelarea informatiilor din factura cu comanda, avizele de insotire a marfii si diagrama intocmita de departamentul de logistica
Verificarea Jurnalului de Cumparari si a Jurnalului de Vanzari;
Verificarea fiselor de cont:
Cunostinte de legislatie contabila si fiscala din Romania;
Colaborarea cu departamentele interne pentru a furniza informații financiare precise și relevante;
Participarea la inchiderea lunara din punct de vedere financiar contabil;
Participarea la procesul de inventariere de sfarsit de an.
Prelucrarea si inregistrarea contabila, a notelor de salarii precum si a taxelor aferente;
Inregistrarea extraselor bancare in lei si in valuta;
Inregistrarea deconturilor de cheltuieli in lei si in valuta;
Intocmirea si inregistrarea facturilor de vanzare, de prestari servicii, a avizelor, etc.;
Inregistrarea facturilor de achizitii de Obiecte de Inventar si a Mijloace Fixe si intocmirea documentelor de receptie;
Inregistrarea facturilor de transport, verificarea corectitudinii intocmirii acestora, verificarea tuturor componentelor inscrise pe factura si corelarea informatiilor din factura cu comanda, avizele de insotire a marfii si diagrama intocmita de departamentul de logistica
Verificarea Jurnalului de Cumparari si a Jurnalului de Vanzari;
Verificarea fiselor de cont:
Cunostinte de legislatie contabila si fiscala din Romania;
Colaborarea cu departamentele interne pentru a furniza informații financiare precise și relevante;
Participarea la inchiderea lunara din punct de vedere financiar contabil;
Participarea la procesul de inventariere de sfarsit de an.
Descrierea companiei
https://www.desacons.eu/about-us/corporate-history
Joburi similare
- 9 Ian. 2025
CONTABIL
DIBALCRIS APPRAISAL SERVICES S.R.L.
Oradea, Alesd, Beius și alte orașe4000 - 6000 RON net / lună