CONTABIL
RIVIERA BIKE SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
• Te-ai dezvoltat (personal si profesional) si ai acumulat o experienta minima de 3 ani in domeniul contabil, utilizand NAVISION?
• Cunosti Excel la nivel avansat?
• Ai studii superioare finalizate in domeniul economic, financiar- contabilitate?
• Iti place sa lucrezi cu oamenii, comunici usor cu cei din jur si te adaptezi la situatii diverse?
Cunostinte si calificari necesare:
Cunostinte operare soft contabil Navision (Dynamics 365 Business Central) - constituie avantaj;
Cunostinte operare in Excel la nivel avansat;
Cunostinte excelente in realizarea integrala a evidentelor contabile
Cunoastinte de legislatie financiar-contabila;Experienta ta de munca:
Minim 3-5 ani pe un post similar in realizarea evidentelor contabile;
Oferim:
- Un mediu de lucru profesionist și dinamic;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Pachet salarial atractiv;
• Cunosti Excel la nivel avansat?
• Ai studii superioare finalizate in domeniul economic, financiar- contabilitate?
• Iti place sa lucrezi cu oamenii, comunici usor cu cei din jur si te adaptezi la situatii diverse?
Cunostinte si calificari necesare:
Cunostinte operare soft contabil Navision (Dynamics 365 Business Central) - constituie avantaj;
Cunostinte operare in Excel la nivel avansat;
Cunostinte excelente in realizarea integrala a evidentelor contabile
Cunoastinte de legislatie financiar-contabila;Experienta ta de munca:
Minim 3-5 ani pe un post similar in realizarea evidentelor contabile;
Oferim:
- Un mediu de lucru profesionist și dinamic;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Pachet salarial atractiv;
Descrierea jobului
Job-ul tau:
Inregistrarea extraselor de cont prin importul acestora in Navision: verificarea corectitudinii maparilor setate ca implicite, aplicari plati/incasari pe ︃︁︄︅︈︄︁︃︅furnizori/clienti
Arhivarea extraselor de cont, a borderourilor zilnice de incasari etc.
Importul fisierelor excel pentru platile multiple in platforma bancii.
Introducerea facturilor de achizitii (preluarea din spv se face automat) si alocarea pe centre de cost.
Verificarea fiselor de parteneri
Urmarirea incasarilor depuse in banca
Inregistrarea documentelor de casa.
Crearea de conturi contabile noi, conturi bancare
Suport : jurnalul de cumparari, declaratii 300,394 si SAFT, inregistrare note contabile
Inregistrarea importurilor de marfuri in Navision conform procedurilor interne
Verificarea instrumentelor de plata primite de la clienti
Operarea instrumentelor de plata (CEC-uri, bilete la ordin) in Navision, ulterior incarcarea lor (scan) in platforma bancara
Descarcarea desfasuratoarelor/borderourilor de incasari si prelucrarea acestora pentru importul in Navision.
Importul borderourilor de incasari (curieri, platforme tip Emag etc) in Navision.
Inregistrarea deconturilor.
Pregatirea de rapoarte si situatii contabile solicitate de catre managementul Companiei
Inregistrarea extraselor de cont prin importul acestora in Navision: verificarea corectitudinii maparilor setate ca implicite, aplicari plati/incasari pe ︃︁︄︅︈︄︁︃︅furnizori/clienti
Arhivarea extraselor de cont, a borderourilor zilnice de incasari etc.
Importul fisierelor excel pentru platile multiple in platforma bancii.
Introducerea facturilor de achizitii (preluarea din spv se face automat) si alocarea pe centre de cost.
Verificarea fiselor de parteneri
Urmarirea incasarilor depuse in banca
Inregistrarea documentelor de casa.
Crearea de conturi contabile noi, conturi bancare
Suport : jurnalul de cumparari, declaratii 300,394 si SAFT, inregistrare note contabile
Inregistrarea importurilor de marfuri in Navision conform procedurilor interne
Verificarea instrumentelor de plata primite de la clienti
Operarea instrumentelor de plata (CEC-uri, bilete la ordin) in Navision, ulterior incarcarea lor (scan) in platforma bancara
Descarcarea desfasuratoarelor/borderourilor de incasari si prelucrarea acestora pentru importul in Navision.
Importul borderourilor de incasari (curieri, platforme tip Emag etc) in Navision.
Inregistrarea deconturilor.
Pregatirea de rapoarte si situatii contabile solicitate de catre managementul Companiei
Descrierea companiei
Riviera Works este o companie cu capital românesc 100% si cu suportul unei echipe dinamice și dedicate.
In cei 18 ani de activitate am construit parteneriate puternice și durabile pentru a satisface cât mai bine nevoile clienților
Ne propunem să creăm condițiile optime pentru a deveni lideri de piață în distribuția B2B a articolelor de bricolaj: unelte și scule de mână sau electrice pentru construcții, grădinărit și amenajări; produse de uz gospodăresc; echipamente de protecție.
Astazi, compania noastra vine in intampinarea clientilor nostri cu un portofoliu de peste 5.000 de articole sub brandurile proprii: Blade (piese de schimb, echipamente și produse pentru grădinărit și silvicultură), Gospodarul (produse pentru uz gospodăresc precum pompe de apă, generatoare, drujbe, motosape, etc), Wolfson (o gamă variată de produse de uz gospodăresc, scule și unelte), Syncromate (piese de schimb şi accesorii pentru bicicletele middle-level) și precum si brandul international Total (scule si unelte)
Principalele noastre atuuri sunt:
- Gama de Produse completa: unelte și scule de mână sau electrice pentru construcții, grădinărit și amenajări; produse de uz gospodăresc; echipamente de protecție;
- Parteneriate solide cu peste 2.000 de magazine la nivel national;
- Sistem ERP la nivelul tuturor departamentelor (Finaciar, Vânzări, Achiziții, Logistică, Resurse Umane, Service, Warehouse) ca o soluție completă de gestionare a business-ului.
- Xtrack WMS integrat cu sistemul ERP (Sistem de Management al depozitelor și stocurilor)
- Platforme online profesioniste dedicate clientilor B2B, integrate cu sistemul ERP: www.blademotors.ro și www.total.ro
- Echipa de specialisti cu experienta, cu peste 100 de colegi
- Facilitati proprii de depozitare de peste 7.000 mp
- Unitati proprii de service la sediul din Popesti-Leordeni si la punctele logistice din Bacau si Aiud
In cei 18 ani de activitate am construit parteneriate puternice și durabile pentru a satisface cât mai bine nevoile clienților
Ne propunem să creăm condițiile optime pentru a deveni lideri de piață în distribuția B2B a articolelor de bricolaj: unelte și scule de mână sau electrice pentru construcții, grădinărit și amenajări; produse de uz gospodăresc; echipamente de protecție.
Astazi, compania noastra vine in intampinarea clientilor nostri cu un portofoliu de peste 5.000 de articole sub brandurile proprii: Blade (piese de schimb, echipamente și produse pentru grădinărit și silvicultură), Gospodarul (produse pentru uz gospodăresc precum pompe de apă, generatoare, drujbe, motosape, etc), Wolfson (o gamă variată de produse de uz gospodăresc, scule și unelte), Syncromate (piese de schimb şi accesorii pentru bicicletele middle-level) și precum si brandul international Total (scule si unelte)
Principalele noastre atuuri sunt:
- Gama de Produse completa: unelte și scule de mână sau electrice pentru construcții, grădinărit și amenajări; produse de uz gospodăresc; echipamente de protecție;
- Parteneriate solide cu peste 2.000 de magazine la nivel national;
- Sistem ERP la nivelul tuturor departamentelor (Finaciar, Vânzări, Achiziții, Logistică, Resurse Umane, Service, Warehouse) ca o soluție completă de gestionare a business-ului.
- Xtrack WMS integrat cu sistemul ERP (Sistem de Management al depozitelor și stocurilor)
- Platforme online profesioniste dedicate clientilor B2B, integrate cu sistemul ERP: www.blademotors.ro și www.total.ro
- Echipa de specialisti cu experienta, cu peste 100 de colegi
- Facilitati proprii de depozitare de peste 7.000 mp
- Unitati proprii de service la sediul din Popesti-Leordeni si la punctele logistice din Bacau si Aiud
Publicat
15 Nov. 2024
Reactualizat
15 Nov. 2024
Expiră
15 Dec. 2024
Joburi similare