Contabil senior
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Absolvent al invatamantului superior economic
- Cel putin 3 ani experienta pe un rol similar
- Cunostinte bune de contabilitate si fiscalitate
- Abilitati foarte bune de planificare, organizare si prioritizare
- Gandire logica, capacitate de analiza si sinteza
- Bune cunostinte operare Ms Office (Excel, Word)
- Persoana organizata, analitica, orientata spre dezvoltare profesionala
- Abilitatea de a lucra in echipa cat si independent
- Persoana empatica, proactiva, sociabila, atenta la detalii
- Cunostinte de limba engleza - nivel mediu – avansat
Descrierea jobului
- Raspunde de efectuarea in mod eficient a activitatilor financiar-contabile care ii sunt atribuite
- Analizeaza principalele conturi din balanta ︁︀︂︃︃︇︃︁︃︂︁de verificare (furnizori, clienti, imprumuturi, datorii, stocuri, mijloace fixe) cu scopul de a urmari coerenta acestora si de a justifica soldurile
- Intocmeste si verifica declaratii si rapoarte financiar-contabile in termenele stabilite de managerul direct
- Pregateste situatiile de inchidere de luna si asigura desfasurarea lor in termenele stabilite de managerul direct
- Asigura conformitatea registrelor contabile cu cerintele locale statutare precum si cu politicile si procedurile companiei
- Asigura suport in procesul de audit statutar a situatiilor financiare anuale
- Verifica corectitudinea documentelor inregistrate si clarifica eventuale neconcordante
- Se asigura ca toate inregistrarile, tranzactiile, rapoartele, practicile operationale si documentatia sunt in conformitate cu reglementarile legislatiei romanesti
- Tine evidenta cheltuielilor, veniturilor si rezultatelor, contabilitatea angajamentelor si a altor elemente patrimoniale
- Urmareste respectarea principiilor contabile si ale evaluarii patrimoniului
- Participa la efectuarea inventarierii generale a patrimoniului, cel putin odata pe an si are atributii pe linia valorificarii rezultatului inventarierii
- Participa la elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare
- Participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil
- Participa la implementarea procedurilor de contabilitate cu ajutorul programului informatic
- Tichete de masa
- Abonament medical
- Bonus anual corelat cu atingerea obiectivelor de performanta
- Sistem de lucru hibrid
- Fructe, cafea la birou
Descrierea companiei
Delamode Romania este o companie de top în domeniul serviciilor de logistică şi expeditii de mărfuri în România. Compania a fost înfiinţată în anul 1994 şi are în prezent peste 300 de angajaţi.
Cu facilităţi amplasate strategic si prin reteaua de parteneri în toată Europa, compania noastră oferă servicii complete de supply chain – servicii de transport internaţional în regim de grupaj, încărcări parţiale şi complete, distribuţie internă, transport maritim şi aerian, precum şi soluţii integrate de depozitare şi logistică.
Ne mândrim cu posibilitatea de a oferi servicii personalizate la preţuri competitive, furnizând servicii complete de supply chain în cele mai complexe situaţii. Grupul de Companii Delamode Grupul Delamode este o prezenţă de pionierat în Europa Centrală şi de Est de peste 20 de ani, şi oferă o expertiză unică în transportul internaţional de mărfuri. Grupul Delamode are peste 250 de angajaţi, cu birouri deschise în Estonia, Bulgaria, Ungaria, Lituania, Serbia, Republica Moldova şi Marea Britanie.
Notificare GDPR :
Prin trimiterea CV-ului către adresele noastre de înregistrare vă manifestați ACORDUL EXPLICIT pentru procesarea datelor dumneavoastră doar în scopurile impuse prin legislația muncii. În conformitate cu Politica noastră de confidențialitate, DELAMODE ROMANIA prelucrează date cu caracter personal ale candidaților doar în scopuri reglementate prin Codul Muncii sau alte activități pentru care există un temei legal.