Contabil senior
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- persoana responsabila, punctuala, dinamica, orientata spre rezultate
- studii superioare finalizate in domeniul economic;
- experienta de minim 3-4 ani in contabilitate integrala;
- cunostinte solide privind legislatia în domeniul contabilitatiii;
- cunostinte foarte bune de MS Office precum si de softuri de contabilitate (reprezinta un plus unul sau mai multe din cele enumerate: SAGA, OMC, SAP, SoftOne, Navision etc)
- cunostinte de limba engleza la nivel mediu;
- abilitate de a lucra cu termene limita;
- abilitati de analiza si sinteza, atentie la detalii, foarte buna gestionare a timpului;
Descrierea jobului
- inregistrarea si verificarea documentelor contabile in programele de evidenta ︁︀︂︃︃︇︁︆︄contabila;
- organizarea si tinerea contabilitatii clientilor, conform legislatiei în vigoare;
- verificarea elementelor din balanta
- efectuarea de operatiuni specifice inchiderilor contabile lunare, pregatirea declaratiilor si raportarilor periodice, lunare, trimestriale, semestriale si anuale;
- coordonarea juniorilor din echipa
- acordarea de asistenta în probleme contabile diverse catre clienti si colaboratori;
- intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii
- asistenta in cazul controalelor financiare din partea organizatiilor de stat
Ce-ti oferim?
- dezvoltarea competentelor profesionale prin lucrul alaturi de un mentor;
- traininguri de dezvoltare profesionala, MS office/Excel, comunicare si dezoltare personala;
- accesul nelimitat la o baza de date generoasa din punct de vedere al spetelor din domeniu;
- cresterea experientei profesionale prin posibilitatea de a lucra detasat la sediile clientilor SAVVY Finance din Bucuresti, pentru perioade determinate de timp;
- salariu motivant;
- alte beneficii (program flexibil, posibilitatea lucrului de acasa, vinerea scurta).
Descrierea companiei
Suntem o echipa de experti si specialisti in arii multiple: contabilitate, fiscalitate, audit, management financiar, inventariere, cultura organizationala si resurse umane, consultanta juridica. Credem in profesionalism si transparenta, in promisiuni tinute si in relatii pe termen lung. Ne implicam in rezolvarea problemelor clientilor nostri si in gasirea solutiilor cu acelasi entuziasm si energie ca si cum ar fi afacerea noastra.
Compania SAVVY a fost infiintata in 2005 si in peste 15 ani de experienta a ajuns la peste 100 de clienti activi.