Candidatul Ideal
Experienţă pe un post similar minimum 5 ani cu foarte ︆︌︄︊︇︁︀︂︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎bune cunoştinţe teoretice si practice de contabilitate şi economie;
Cunostinte avansate privind functionalitatea conturilor contabile;
Cunoştinţe MS Excel şi MS Office la un nivel mediu/avansat;
Disciplină şi organizare în muncă,initiativa;
Atenţie distributivă, concentrare la detalii si prioritizarea sarcinilor;
Capacitate de adaptare şi învăţare rapidă;
Abilităţi bune de comunicare şi lucru în echipă;
Capacitate de a lucra cu termene limită;
Cunoştinţele de operare aplicaţii software specializate constituie un avantaj;
Cunoştinţele de operare Pluriva constituie un avantaj.
Descrierea jobului
POSTUL ESTE CU PREZENTA FIZICA LA BIROU.
NU ESTE HYBRID SAU REMOTE.
- ectueaza inregistrarea documentelor contabile in programul informatic de contabilitate;
- procesează toate documentele aferente intrărilor - ieșirilor de mijloace fixe, obiecte de inventar, investiții si alte imobilizări corporale/necorporale (conturi clasa 2), inclusiv amortizarea;
- intocmeste rapoarte lunare de mijloace fixe si obiecte de inventar;
- monitorizează cheltuielile/veniturile înregistrate în avans;
- reevalueaza conturile exprimate in valuta;
- verifica notele contabile de salarii cu centralizatorul primit de la departamentul de resurse umane;
- verifică periodic sau ori de cate ori este nevoie fișele furnizorilor și clienților și face punctaj cu aceștia;
- verifică conformitatea documentelor contabile justificative în baza reglementărilor legale în vigoare;
- răspunde de încadrarea corectă a veniturilor și cheltuielilor pe centre de cost;
- asigură întocmirea și închiderea balanțelor lunare;
- asigură întocmirea declarațiilor informative/statistice, respectând termenele de raportare lunare și reglementările legale;
- întocmește si depune declarațiile lunare/trimestriale/anuale (100, 112, 300, 390, 394, D406, F4109, etc) corect și la timp;
- verifică fisa sintetica de la ANAF;
- întocmește declarațiile privind taxele și impozitele datorate de societate la bugetul local;
- participă la întocmirea lucrarilor de închidere a exercițiului financiar-contabil;
- participă la procesul de auditare anuală a situațiilor financiare ale societății, colaborând cu auditorii externi;
BENEFICII:
- Program lucru L-V
- Pachet salarial motivant
- Bonus in functie de rezultate
- Tichete de masa
- Mediu de lucru activ si placut
- Evenimente in echipa
- Telefon de serviciu
- Contract de munca pe perioada nedeterminata
Descrierea companiei
RIN Airport Hotel te invită să te alături celei mai bune echipe din industria ospitalităţii. Ai şansa să lucrezi alături de oameni profesionişti, într-un mediu stabil, în continuă dezvoltare care îţi oferă numeroase satisfacţii profesionale. RIN Airport Hotel asigură cel mai bun raport calitate/preţ garantând satisfacţia oaspeţilor noştri. RIN Airport Hotel este alegerea ideala atat pentru cei care aleg Bucurestiul ca destinatie de afaceri cat si pentru cei aflati in tranzit. Inaugurat in anul 2006, hotelul anticipeaza nevoile clientilor si satisface asteptarile acestora, oferind flexibilitate si profesionalism .
RIN Airport Hotel isi propune sa fie perceput si recunoscut ca cel mai bun hotel prin modul in care depaseste asteptarile oaspetilor sai, prin munca de echipa, demonstrand inovatie, dinamism, atentie la detaliu si dedicatie pentru excelenta in servicii. Suntem o companie preocupata de angajatii sai, de motivarea lor, o companie de profesionisti care ofera un mediu de lucru atractiv, cu oportunitati de dezvoltare profesionala.
Te asteptam in echipa!