Candidatul Ideal
- Studii superioare economice in domeniul financiar-contabil;
- Cunoasterea specificului legislatiei romane;
- Cunoasterea dreptului muncii
- Limba rusa - nivel avansat sau intermediar
- Cunostinte excelente de operare calculator (Windows XP, Microsoft Office, Excel, Word, ERP);
- Dinamic, organizat și orientat spre rezolvarea sarcinilor
- Cunoasterea specificului legislatiei romane;
- Cunoasterea dreptului muncii
- Limba rusa - nivel avansat sau intermediar
- Cunostinte excelente de operare calculator (Windows XP, Microsoft Office, Excel, Word, ERP);
- Dinamic, organizat și orientat spre rezolvarea sarcinilor
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- contabilitatea documentelor contabile primare
- contabilitatea mijloacelor fixe, imobilizarilor necorporale, banca, salariu, decontari cu partenerii, documente de plata, extrase de cont;
- participarea la inventarierea bunurilor societatii si la arhivarea documentelor societatii
- calculul salariilor, plata avansului, plata concediilor de odihna, concediile medicale, sporurile; etc.
- înregistrarea și verificarea conturilor aferente călătoriilor de afaceri interne și externe;
- contabilizarea consumului de materiale si combustibil;
- intocmirea, contabilizarea si intretinerea documentelor necesare implementarii operațiuni bancare (instrumente și mijloace de plată);
- intocmirea bilantelor de proba;
- intocmirea situatiilor financiare;
- intocmirea declaratiilor lunare/trimestriale privind impozitele si taxele.
- intocmirea situatiilor financiare anuale ale societatii si asigurarea necesarului sprijin pentru auditul lor, dacă este necesar
- alte sarcini atribuite de managerul superior.
- contabilitatea documentelor contabile primare
- contabilitatea mijloacelor fixe, imobilizarilor necorporale, banca, salariu, decontari cu partenerii, documente de plata, extrase de cont;
- participarea la inventarierea bunurilor societatii si la arhivarea documentelor societatii
- calculul salariilor, plata avansului, plata concediilor de odihna, concediile medicale, sporurile; etc.
- înregistrarea și verificarea conturilor aferente călătoriilor de afaceri interne și externe;
- contabilizarea consumului de materiale si combustibil;
- intocmirea, contabilizarea si intretinerea documentelor necesare implementarii operațiuni bancare (instrumente și mijloace de plată);
- intocmirea bilantelor de proba;
- intocmirea situatiilor financiare;
- intocmirea declaratiilor lunare/trimestriale privind impozitele si taxele.
- intocmirea situatiilor financiare anuale ale societatii si asigurarea necesarului sprijin pentru auditul lor, dacă este necesar
- alte sarcini atribuite de managerul superior.
CONFIDENTIAL
Companie verificată
Compania este înregistrată oficial pe website-urile autorităților și ministerelor naționale,
iar informațiile declarate de aceasta în momentul creării contului
corespund cu cele din sursele oficiale.