Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Contabil-sef Targu-Mures

NRG CABLES S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Disponibilitate relocare in Targu Mures, desfasurare activitate de la birou;
  • Studii superioare absolvite - profil economic (Finante-Contabilitate);
  • Cunoștințe solide de contabilitate şi fiscalitate;
  • Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile;
  • Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările pentru a fi in pas cu activitățile din companie si din industrie;
  • Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente pentru a sprijini procesul decizional al conducerii;
  • Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune;
  • Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si a deciziilor;
  • Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat;
  • Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate;
  • Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres;
  • Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimizare constanta;
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonală, spirit sociabil, empatic;
  • Interes pentru autoeducare si învățare continua, motivație pentru excelenta;
  • Discreție și confidențialitate absolută în gestionarea informațiilor sensibile;
  • Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă un avantaj; ​
  • Cunoștințe avansate de operare PC și a programelor Microsoft Office,in special Excel;

Descrierea jobului

  • Organizarea, conducerea, coordonarea, efectuarea la timp si verificarea tuturor lucrarilor prevazute de legislatia in vigoare privind urmarirea, conducerea si ︁︀​︂︃︃​︇︁​︆︄evidentierea operatiunilor patrimoniale in conturile prevazute in planul de conturi (din clasele 1-9);
  • Responsabil(ă) de prelucrarea corecta a datelor ce rezulta din conturi si transpunera lor in registrele contabile prevazute de Legea contabilitatii nr. 82/1991 republicata si Regulamentul de aplicare al acesteia;
  • Exercitarea controlului financiar preventiv, in baza deciziilor emise de administrator;
  • Verificarea notelor contabile din punct de vedere al intocmirii si inregistrarii in contabilitatea generala a Societatii;
  • Verificarea inregistrarii operatiunilor contabile in mod cronologic si sistematic in fisele conturilor analitice;
  • Confruntarea lunara a datelor din evidentele sintetice si cele analitice, precum si dintre acestea si evidenta tehnico-operativa, clarificarea lunara a eventualelor diferente;
  • Asigurarea intocmirii balantei de verificare, analitice si sintetice la nivelul Societatii;
  • Organizarea si participarea la efectuarea lucrarilor de inchidere lunara, trimestriala, semestriala si anuala;
  • Asigurarea si urmarirea intocmirii situatiei principalilor indicatori economico-financiari, bilanturilor contabile si a raportului explicativ privind aceste situatii;
  • Asigurarea intocmirii situatiilor privind: imobilizarile corporale, situatia stocurilor, situatia creantelor, situatia datoriilor precum si alte informatii solicitate de Conducere;
  • Verificarea si certificarea modului de intocmire a darilor de seama si a declaratiilor privind stabilirea impozitelor si taxelor datorate bugetului de stat, bugetului asigurarilor sociale, bugetelor locale si fondurilor speciale;
  • Analizarea tuturor veniturilor si a cheltuielilor efectuate in raport cu nivelele planificate prin bugetele de venituri si cheltuieli si propunerea de masuri concrete pentru majorarea, respectiv reducerea acestora;
  • Prezentarea bilantului contabil spre analiza si aprobare, participarea la analiza rezultatelor economice si financiare pe baza datelor din bilant si urmarirea indeplinirii sarcinilor reiesite din procesul-verbal al acestei analize;
  • Organizarea si participarea la efectuarea inventarierii generale si la valorificarea inventarelor, urmarirea modului de inregistrare al operatiunilor in evidenta contabila;
  • Verificarea si urmarirea inchiderii conturilor de venituri si cheltuieli;
  • Verificarea incasarii la termen a facturilor pentru produsele livrate, serviciile prestate si lucrarile executate;
  • Coordonarea activitatii subordonaților directi;

Locatia jobului: Acatari, judet Mures


Beneficii:
Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, perioada de proba 3 luni;
Salariu NET 15.000 lei / luna;
Upgrade personal, dezvoltare si deschidere de noi perspective profesionale;
Mediu de lucru dinamic;
Publicat 3 Sept. 2024 Reactualizat 19 Sept. 2024 Expiră 3 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.