Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Contabil primar si office manager

Zafit
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cautam o persoana potrivita care sa se ocupe de toate aspectele ce tin de buna organizare a activitatii din birou cat si de contabilitatea primara a companiei, cu posibilitatea si dorinta de a face tranzitia spre postul de responsabil departament contabil.

Abilitati de care ai nevoie:
- Studii superioare (Contabilitate);
- Experienta: minim 1 an;
- Cunoasterea unui program de contabilitate (WinMentor reprezinta un avantaj);
- Cunoasterea legislatiei în domeniul contabilității și fiscalității;
- Cunostinte de utilizare a calculatorului: pachetul office (Word, Excel, Outlook);
- Abilitati de comunicare excelente in scris si in vorbire;
- Capacitate de analiză, verificare si atenție la detalii;
- Limbi straine: engleza – cel putin nivel mediu;
- Permis de conducere: categoria B (reprezinta un avantaj);
- Alte abilitati cautate: atitudinea pozitiva, organizare, atentie sporita, concentrare buna, capacitatea de a lucra in echipa, punctualitate, seriozitate, corectitudine si amabilitate.

Descrierea jobului

Descrierea job-ului
Vei fi interfata intre birourile noastre si exterior, te vei asigura ca activitatea de birou poate fi desfasurata ︁︀​︂︃︃​︇︅​︀in conditii optime si vei fi responsabil de contabilitatea primara.

Reponsabilitati:
- Asigura legatura intre companie si persoane din afara acesteia (gestionare corespondenta, stabilire intalniri, s.a.);
- Este responsabil de pregatirea documentelor necesare activitatii companiei (contracte, rapoarte, s.a.); receptioneaza documente din relatia cu furnizorii si clientii; asigura arhivarea documentelor;
- Este responsabil de buna functionare a activitatii de birou si se asigura ca toate nevoile sunt indeplinite;
- Tine contabilitatea primara (colectare documente si inregistrarea acestora; gestiunea stocurilor; asigurarea de rapoarte periodice; predarea situatiei contabile catre expertul contabil);
- Intocmeste facturi pe baza contractelor si a informatiilor primite de la directorul de vanzari; monitorizeaza incasarea acestora;
- Efectueaza plati (furnizori, salarii, s.a.);
- Intocmeste dosarul fiecarui angajat si se asigura de mentinerea acestuia complet si actualizat; raspunde la solicitarile angajatilor ca interfata intre angajati si resurse umane;
- Are in grija efectuarea periodica a instructajului privind sanatatea muncii si a situatiilor de urgenta prin colaborarea cu furnizori externi;

Ce ofera jobul:
- Job stabil;
- Oportunitati de dezvoltare si avansare in cadrul companiei;
- Salariu motivant in concordanta cu nivelul de exeprienta si reevaluari periodice;
- Mediu de lucru deosebit cu un colectiv bine selectat.

Descrierea companiei

Zafit este o companie din domeniul proiectelor de design si amenajari interioare corporate, activa in piata de constructii de peste 7 ani, avand specialisti care au ca focus eliminarea stresului si a grijilor clientilor pe toata perioada de desfășurare a proiectelor de amenajare a spatiilor de birouri si comerciale.

Publicat 19 Sept. 2024 Reactualizat 19 Sept. 2024 Expiră 19 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.