Contabil primar si office manager
Zafit
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cautam o persoana potrivita care sa se ocupe de toate aspectele ce tin de buna organizare a activitatii din birou cat si de contabilitatea primara a companiei, cu posibilitatea si dorinta de a face tranzitia spre postul de responsabil departament contabil.
Abilitati de care ai nevoie:
- Studii superioare (Contabilitate);
- Experienta: minim 1 an;
- Cunoasterea unui program de contabilitate (WinMentor reprezinta un avantaj);
- Cunoasterea legislatiei în domeniul contabilității și fiscalității;
- Cunostinte de utilizare a calculatorului: pachetul office (Word, Excel, Outlook);
- Abilitati de comunicare excelente in scris si in vorbire;
- Capacitate de analiză, verificare si atenție la detalii;
- Limbi straine: engleza – cel putin nivel mediu;
- Permis de conducere: categoria B (reprezinta un avantaj);
- Alte abilitati cautate: atitudinea pozitiva, organizare, atentie sporita, concentrare buna, capacitatea de a lucra in echipa, punctualitate, seriozitate, corectitudine si amabilitate.
Abilitati de care ai nevoie:
- Studii superioare (Contabilitate);
- Experienta: minim 1 an;
- Cunoasterea unui program de contabilitate (WinMentor reprezinta un avantaj);
- Cunoasterea legislatiei în domeniul contabilității și fiscalității;
- Cunostinte de utilizare a calculatorului: pachetul office (Word, Excel, Outlook);
- Abilitati de comunicare excelente in scris si in vorbire;
- Capacitate de analiză, verificare si atenție la detalii;
- Limbi straine: engleza – cel putin nivel mediu;
- Permis de conducere: categoria B (reprezinta un avantaj);
- Alte abilitati cautate: atitudinea pozitiva, organizare, atentie sporita, concentrare buna, capacitatea de a lucra in echipa, punctualitate, seriozitate, corectitudine si amabilitate.
Descrierea jobului
Descrierea job-ului
Vei fi interfata intre birourile noastre si exterior, te vei asigura ca activitatea de birou poate fi desfasurata ︁︀︂︃︃︇︅︀in conditii optime si vei fi responsabil de contabilitatea primara.
Reponsabilitati:
- Asigura legatura intre companie si persoane din afara acesteia (gestionare corespondenta, stabilire intalniri, s.a.);
- Este responsabil de pregatirea documentelor necesare activitatii companiei (contracte, rapoarte, s.a.); receptioneaza documente din relatia cu furnizorii si clientii; asigura arhivarea documentelor;
- Este responsabil de buna functionare a activitatii de birou si se asigura ca toate nevoile sunt indeplinite;
- Tine contabilitatea primara (colectare documente si inregistrarea acestora; gestiunea stocurilor; asigurarea de rapoarte periodice; predarea situatiei contabile catre expertul contabil);
- Intocmeste facturi pe baza contractelor si a informatiilor primite de la directorul de vanzari; monitorizeaza incasarea acestora;
- Efectueaza plati (furnizori, salarii, s.a.);
- Intocmeste dosarul fiecarui angajat si se asigura de mentinerea acestuia complet si actualizat; raspunde la solicitarile angajatilor ca interfata intre angajati si resurse umane;
- Are in grija efectuarea periodica a instructajului privind sanatatea muncii si a situatiilor de urgenta prin colaborarea cu furnizori externi;
Ce ofera jobul:
- Job stabil;
- Oportunitati de dezvoltare si avansare in cadrul companiei;
- Salariu motivant in concordanta cu nivelul de exeprienta si reevaluari periodice;
- Mediu de lucru deosebit cu un colectiv bine selectat.
Vei fi interfata intre birourile noastre si exterior, te vei asigura ca activitatea de birou poate fi desfasurata ︁︀︂︃︃︇︅︀in conditii optime si vei fi responsabil de contabilitatea primara.
Reponsabilitati:
- Asigura legatura intre companie si persoane din afara acesteia (gestionare corespondenta, stabilire intalniri, s.a.);
- Este responsabil de pregatirea documentelor necesare activitatii companiei (contracte, rapoarte, s.a.); receptioneaza documente din relatia cu furnizorii si clientii; asigura arhivarea documentelor;
- Este responsabil de buna functionare a activitatii de birou si se asigura ca toate nevoile sunt indeplinite;
- Tine contabilitatea primara (colectare documente si inregistrarea acestora; gestiunea stocurilor; asigurarea de rapoarte periodice; predarea situatiei contabile catre expertul contabil);
- Intocmeste facturi pe baza contractelor si a informatiilor primite de la directorul de vanzari; monitorizeaza incasarea acestora;
- Efectueaza plati (furnizori, salarii, s.a.);
- Intocmeste dosarul fiecarui angajat si se asigura de mentinerea acestuia complet si actualizat; raspunde la solicitarile angajatilor ca interfata intre angajati si resurse umane;
- Are in grija efectuarea periodica a instructajului privind sanatatea muncii si a situatiilor de urgenta prin colaborarea cu furnizori externi;
Ce ofera jobul:
- Job stabil;
- Oportunitati de dezvoltare si avansare in cadrul companiei;
- Salariu motivant in concordanta cu nivelul de exeprienta si reevaluari periodice;
- Mediu de lucru deosebit cu un colectiv bine selectat.
Descrierea companiei
Zafit este o companie din domeniul proiectelor de design si amenajari interioare corporate, activa in piata de constructii de peste 7 ani, avand specialisti care au ca focus eliminarea stresului si a grijilor clientilor pe toata perioada de desfășurare a proiectelor de amenajare a spatiilor de birouri si comerciale.
Publicat
19 Sept. 2024
Reactualizat
19 Sept. 2024
Expiră
19 Oct. 2024
Joburi similare