Candidatul Ideal
Divizia: Inchiriere spatii comerciale si cladiri birouri, Dezvoltare proiecte
Departament: Financiar Contabil
Raportare: Director Financiar, Financial Controller
Tip job: Full time - 8 ore/zi, lucru de la birou
Suntem în căutarea unui Contabil Plăți (Treasury Accountant) dedicat și organizat, care să se alăture echipei noastre financiare. Persoana ideală va fi responsabilă de gestionarea plăților, reconcilierea tranzacțiilor financiare și menținerea unei relații eficiente cu băncile și furnizorii.
Candidatul ideal:
- Studii superioare in domeniul financiar-contabil
- Experienta relevanta in domeniul contabil, de preferat minim 2 ani pe un post similar
- Cunoștințe solide de contabilitate, fluxuri de trezorerie și procese de plată
- Experiență în utilizarea sistemelor ERP și a platformelor bancare online
- Cunoașterea foarte bună a pachetului MS Office, în special Excel la nivel mediu
- Stapanirea normelor si a procedurilor contabile si financiare
- Cunostinte limba engleza – nivel mediu (scris si vorbit)
- Foarte bune abilitati dе comunicare si lucru in echipa
- Abilitati de planificare, organizare si prioritizare
- Persoana atenta la detalii, cu simt analitic si disponibilitate dе a invata
- Respectarea termenelor limita.
Descrierea jobului
- Procesarea și verificarea facturilor de plata in conformitate cu prevederile procedurilor interne
- Efectuarea platilor catre furnizori interni/externi, autoritatile fiscale, parteneri si alte entitati conform termenelor stabilite
- Gestionarea tranzacțiilor bancare și a fluxurilor de numerar
- Monitorizarea soldurilor conturilor bancare și pregătirea rapoartelor de cash-flow
- Asigurarea reconcilierii zilnice și lunare a conturilor bancare
- Colaborarea cu departamentele interne pentru aprobarea și validarea plăților
- Gestionarea relației cu băncile și furnizorii privind operațiunile de plată
- Întocmirea documentației necesare pentru operațiunile bancare și menținerea evidenței acestora
- Respectarea procedurilor interne și a reglementărilor fiscale și contabile
- Intocmeste rapoartele si situatiile lunare solicitate de conducerea companiei
- Raspunde de arhivarea, circulatia si pastrarea documentelor contabile in conformitate cu politicile interne ale departamentului/companiei
- Respecta legislatia din domeniul economic, financiar si fiscal, avand in permanenta ca preocupare respectarea legalitatii operatiunilor companiei
- Mentine relatia cu auditorii externi si raspunde solicitarilor acestora.
- Asigura o buna colaborare cu colegii din departamentul financiar-contabilitate precum si cu cei din celelalte departamente.
Beneficii:
- Pachet salarial corelat cu performantele profesionale
- Tichete masa; tichete cadou; tichete vacanta
- Asigurare medicala de sanatate (Groupama) si abonament medical (Regina Maria)
- Access la traininguri si cursuri de specialitate
- Oportunități de dezvoltare profesională într-un mediu dinamic.
Contact:
HR Department
andreea.barbieru@afi.global
Descrierea companiei
AFI Europe is part of AFI Properties, a leading real estate development, management and investment companies, operating in Central and Eastern Europe since 1997. The diversified portfolio consists of shopping centers, business parks and large-scale residential and mixed-use developments. The group operates in Romania, Czech Republic, Poland, Germany, Bulgaria, Serbia, Hungary and Latvia. AFI Europe Romania journey starts in 2007 when it started the developed of the biggest shopping centre, AFI COTROCENI, opened in 2009, a flagship project combining in a perfect mix 90,000 sqm GLA of retail with 5 Class A modern office buildings, AFI PARK 1-5. In 2013 AFI PLOIESTI shopping centre was inaugurated on an area of 34,000 sqm GLA followed by AFI Brasov. AFI BRASOV is the second mixed-use project developed by AFI in Romania, inaugurated in 2020 in the hart of Brasov city, combining 45,000 sqm GLA of retail with 25,000 sqm offices (AFI PARK BRASOV) developed in phases. On the office segment, after the success of AFI Park 1-5 followed AFI TECH PARK development of 70,000 sqm GLA in 3 phases (phase I- completed in 2018, phase II-under construction, phase III-future development). In 2020 our office portfolio increased with 118,500 sqm GLA through the acquisition of 8 office buildings in the biggest office transaction on the market, valuing 280 MIL Euro. AFI CITY BUCURESTII NOI was the first residential project developed by the company in Romania, comprising 190 apartments in phase I, soon to be followed now by a 4,500 sqm commercial gallery which is under construction. The company's future development plans include managing and developing all existing projects, finalize AFI Tech Park, AFI Park Brasov 2 and AFI City commercial gallery, develop AFI Arad commercial gallery and search for development options in line with its strategy. AFI Europe Romania has under management aprox. 300,000 sqm office areas and close to 175,000 sqm retail spaces.