-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Contabil Mid-Level

5 O'CLOCK Tea®
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Daca rezonezi cu valorile noastre, daca iti cauti un job stabil intr-o echipa "normala la cap" :-), daca iti place să lucrezi cu cifre și cu informații exacte, daca esti o persoana matura(indiferent de varsta 😊), stabila si corecta, daca „poti si vrei” sa iti asumi responsabilitatile rolului, hai sa vorbim!

Descrierea jobului

Rolul tau in echipa este sa ne ajuti cu evidenta contabila(gestiune, financiara/salarizare/administrare personal) la sediul nostru din Bucuresti, Soseaua Andronache ︁︀​︂︃︃​︉︆​︆︄203(zona Carrefour Colentina). Rolul presupune prezenta fizica la birou(mai ales in etapa de acomodare-invatare, in care trebuie sa preiei anumite fluxuri de la persoane din structura noastra existenta), insa putem stabili un program de lucru flexibil. Oricum, NU te lasam sa te descurci singur(a) si nici „sa furi meserie”, vei fi mentorat(a) si invatat(a) pe tot parcursul perioadei de acomodare.

Responsabilitatile esentiale sunt:
- Evidența și înregistrarea contabilă a documentelor aferente achizițiilor de bunuri și servicii si verificarea facturilor catre clienti, în sistemul contabil conform proceselor si procedurilor contabile si sabloanelor stabilite in ERP.
- Evidența extraselor bancare, verificarea reconcilierilor bancare automate, incasari si plati;
- Evidența și înregistrarea contabilă a registrului de casă și a deconturilor, incasari, plati;
- Operarea mijloacelor fixe (intrări, amortizări, descărcări de gestiune);
- Reconcilieri fișe de cont furnizori și clienți;
- Menținerea relației cu expertul contabil/fiscal, telefonic și / sau prin intermediul e-mail-ului;
- Intocmirea de rapoarte diverse, la solicitarea managementului;
- Verificare solduri clienti, furnizori, avansuri, stocuri de marfa, descarcari de gestiune;
- Participarea la intocmirea declaratiilor fiscale in colaborare cu expertul contabil/fiscal
- Participarea la intocmirea situatiilor financiare in colaborare cu expertul contabil/fiscal
- Evidenta incasari si plati si le vei introduce in sistem pe baza sabloanelor existe in sistemul ERP;
- Participare/coordonare la inventarele periodice;
- Evidenta si gestiunea fluxurilor de salarizare si gestiune documente personal(in colaborare cu expertul contabil si sefii de echipe), in programul de personal si salarizare(Nexus Salarii)

Pentru a clarifica mai bine „ce asteptari avem unii de la altii”, exista si un set de procese si proceduri, astfel incat acestea sa „clarifice viitorul”: Ce trebuie sa fac, Cât timp durează să fac ceea ce am de făcut și care sunt pașii. Pentru fiecare procedura avem training aferent.

CE OFERIM :
- Un mediu placut de lucru unde oamenii sunt tratati cu respect si demnitate, un loc de munca stabil si „normal la cap”😊(avem colegi care „sunt in firma” de peste 10 ani);
- Conditii corecte de munca cu un spatiu adecvat pentru munca solicitata. Program de lucru este de L-V, de la 08:00-17:00, sau 9-18(suntem flexibili), cu o ora pauza/pauze;
- Plaja de venituri este intre 3500-5000 RON net(in functie de nivelul si senioritatea fiecaruia), cu un sistem de bonus-uri in functie de obiective si performanta. Salariul se ajusteaza periodic in functie de evaluarile de performanta(pe baza responsabilitatilor si obiectivelor personale) si conditiile de piata;
- Contract de munca pe perioada nedeterminata;
- Ceai si cafea „all you can drink” 😊;
- „Cos lunar” gratuit cu produsele companiei(aferent consumului personal – acasa) si discount-uri substantiale pentru achizitii suplimentare din portofoliul de „produse ale companiei”;
- Abonament premium servicii medicale la clinica privata;
- Training „on the job”: iti oferim tot sprijinul ca sa te ajutam sa te acomodezi, sa iti preiei treptat responsabilitatile si sa devii un membru „validat de performanta” in echipa noastra.

Daca am reusit sa te convingem asteptam CV-ul tau. Daca job-ul „nu e pentru tine”, daca ne recomanzi pe cineva cu care sa fim colegi si dupa perioada de proba (😊), iti oferim un voucher bonus de 500 de lei.

Descrierea companiei

5 O’CLOCK Tea® este brand-ul de ceai de calitate superioara, fondat in Romania in anul 2009. Procesam DOAR ceaiuri de calitate premium - "Loose Tea Leafs", venim catre iubitorii de ceaiuri cu un produs care este sanatos(desigur :-), insa "se bea cu placere", avand un gust senzational - o si declaram deschis :-)...Sanatatea are Gust®!

Noi, oamenii din echipa 5 O’CLOCK Tea®, sustinem cultura si consumul ceaiului pentru un stil de viata sanatos, pastrand experienta unui gust senzational. Ne pasa CUM facem lucrurile, cu pasiune, cu respect si responsabilitate fata de parteneri si fata de mediul inconjurator, dar mai ales : fata de noi insine!

VALORILE dupa care ne ghidam:

1. Integritate si sinceritate: Nu suntem dispusi sa facem compromisuri la integritate si sinceritate, chiar daca, eventual, este vorba de o/un “top performer” pe responsabilitati si/sau obiective.

2. Responsabilitate(fata de):

a) Client: Nu suntem dispuși să facem compromisuri la “experiența clienților” cu brand-urile noastre. Nu suntem dispuși să facem compromisuri în mulțumirea clienților chiar dacă suntem nevoiți să dăm banii înapoi, chiar si atunci când noi nu am greșit cu nimic.

b) Actionariat/Investitori: livram performanta si obiectivele asumate, promisiunile facute oamenilor care ne-au oferit increderea lor si si-au asumat riscul finantarii afacerii. Nu suntem dispusi sa renuntam la obiectivele asumate, chiar daca pentru asta trebuie, uneori, sa facem schimbari/masuri exceptionale.

c) Noi insine: Suntem dispusi sa acceptam greseli “tehnice neintentionate”, atat timp cat invatam din ele, dar nu suntem dispusi sa aceptam perseverarea in greseala.

3. Respect si Loialitate fata de oamenii din echipa: tratam oamenii cu respect, avem grija de oamenii din echipa, suntem flexibili si aplecati catre nevoile lor PERSONALE. Nu suntem dispusi să facem compromisuri in educarea si dezvoltarea angajaților chiar dacă suntem nevoiți să cheltuim mai mult pentru asta, suntem dispusi sa acordam flexibilitate si ajutor angajatului aflat intr-o nevoie personala, chiar daca pentru asta firma face anumite cheltuieli suplimentare(neplanificate);

4. Calitate TQM: toate produsele noastre pastreaza un standard inalt de calitate si toti membri echipei sunt implicati in pastrarea acetui standard de calitate(total quality management).

5. Sustenabilitate: Suntem “family business” si ne pastram libertatea de a ne alege ritmul si strategia de crestere in mod sustenabil, fara presiuni "short-term" puse de potentiali creditori/shareholders care nu sunt parte din “family office"(board, parteneri).

Publicat 7 Oct. 2024 Reactualizat 28 Oct. 2024 Expiră 6 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.