Candidatul Ideal
Candidatul Ideal 📢
- Cunostinte contabilitate primară
- Absolvent al unei facultati din domeniul economic, de preferat Finanțe/Contabilitate.
- Experiență de 1-2 ani, de preferat într-o companie multinațională.
- Să aibă cunoștințe bune de Microsoft Office, in special Excel.
Descrierea jobului
Care vor fi taskurile tale?📲
- Înregistrezi deconturi de cheltuieli și ordine de deplasare pe centre de cost;
- Confirmi solduri ︃︁︄︄︃︈︁︈︄parteneri, solduri magazine și menții comunicarea cu aceștia;
- Verifici înregistrarea corectă a registrelor de casă;
- Oferi suport pentru colegii din magazine pe probleme de contabilitate;
- Arhivezi documente contabile;
- Participarea la procesul de închidere lunară: Implicare în procesul de închidere contabilă de la sfârșitul lunii prin verificarea și reconcilierea tranzacțiilor;
- Gestionare platforma SPV (sistemul e-factura );
- Transmiterea periodica de confirmari de solduri catre clienti/furnizori;
- Intocmirea altor rapoarte cerute de managerul direct;
Descrierea companiei
Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc Kamalion România (La Casa de las Carcasas).
Avem peste 4.500 de colegi în echipele noastre cu peste 60 de naționalități în cele 700 de magazine prezente în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România, Chile, Turcia și Cehia.
Ne place să descoperim și să contăm pe oamenii pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională!
Publicat
27 Nov. 2024
Reactualizat
27 Nov. 2024
Expiră
27 Dec. 2024
Joburi similare