Candidatul Ideal
Experienta de minimum1 an pe o pozitie similara;
Cunostinte de limba engleza la nivel mediu;
Cunostinte de Microsoft Excel la nivel mediu.
Descrierea jobului
Operarea avansurile din trezorerie conform deconturilor;
Verificarea zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie;
Asigurarea de suport pentru intocmirea declaratiilor fiscale;
Indosarierea, arhivarea, inregistrarea de documente si scanarea facturilor;
Asigurarea de suport pentru intocmirea situatiilor financiare anuale precum bilant, contul de profit si piedere etc.
Respectarea inregistrarilor contabile si rapoartelor fiscale;
Mentinerea legaturii cu clientii pentru rezolvarea discrepantelor legate de detaliile de plata si pentru reglarea debitelor.
PR/024742
Descrierea companiei
Lugera - The People Republic… entuziaști și diferiți! … întotdeauna de ajutor la momentul potrivit! … pricepuți și prompți! … hmm, aproape că uitam: furnizor de servicii integrate de HR întotdeauna cu zâmbetul pe buze!…
Aceasta este, în câteva cuvinte, echipa Lugera din România. Pentru mai multe detalii, vă așteptăm pe site (www.lugera.ro) sau la sediile noastre din țară.
Vă mulțumim pentru încredere :)
În București ne găsiți pe Strada Vulturilor 98, clădirea Grawe, P,1,2,3,4, sector 3.
E-mail: office@lugera.ro
Telefon: +40 (0) 21 3187120, 0800 0800 70.
Prin înregistrarea CV-ului, sunteți de acord ca Grupul de companii Lugera să prelucreze datele dvs. cu caracter personal în scopul recrutării de personal. Potrivit legislației aplicabile, aveți dreptul de a ne solicita accesul la datele dvs. cu caracter personal, rectificarea, restricționarea, ștergerea și portabilitatea acestora, dreptul de a vă opune prelucrării, precum și dreptul de va retrage consimțământul (dacă prelucrarea se efectuează în baza acestui temei), trimițându-ne o cerere la dataprotection@lugera.ro. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către Grupul de companii Lugera puteți găsi pe www.lugera.ro.