CONTABIL JUNIOR/ CONTABIL
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Ne dorim sa :
- Fii Absolvent/a Facultatea de Contabilitate
- Cunostinte solide de Contabilitate primara/financiara/gestiune
- Experienta anterioara in domeniu < 3 ani
- Abilitati de lucrul cu cifrele
- Engleza – nivel conversational ( nu este obligatoriu- mai ales ca oferim si cursuri de engleza angajatilor nostri)
- Excel, Word – nivel mediu
- Capacitate de organizare
- Orientare spre obiective si termene
- Capacitatea de a lucra in echipa
Descrierea jobului
- Respectarea reglementarilor contabile si fiscale in vigoare;
- Verificarea corectitudinii documentelor, ︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈inregistrarea corecta si la timp a operatiunilor financiar-contabile, cu respectarea planului de conturi în vigoare precum si a particularitatilor companiei privind detalierea veniturilor şi cheltuielilor
- Efectuarea platilor catre furnizorii de bunuri si servicii, interni si externi; efectuarea platilor catre autoritatile statului;
- Verificarea/Reconcilierea conturilor de clienti si furnizori
- Verificare si inregistrare deconturi salariati
- Intocmirea de rapoarte si situatii specifice activitatii financiar - contabile.
- Inregistreaza intrarile si iesirile de stocuri din depozit si magazine
- Asigura suport administrativ si operational Contabilului Sef, in pregatirea raportarilor lunare/ inchiderii lunare/inchiderii anuale/ elaborarea situatiilor financiare anuale conform reglementarilor interne specifice, daca sunt solicitate;
- Elaboreaza la cererea supervizorului direct diferite rapoarte pentru a asigura suport managementului in deciziile operationale si strategice.
- Arhivarea documentelor contabile
- Participă la inventarele anuale sau ocazionale ale companiei, din partea departamentului contabil, pentru asigurarea desfasurarii riguroase a inventarierii;
- Participa la pregatirea datelor pentru rapoartele si formularele statistice, si completarea lor pe perioadele relevante de raportare;
- Participa la completarea declaratiilor si a altor documente, in conformitate cu termenele limita si cerintele legale;
- Participa, la solicitarea supervizorului, in proiecte sau activitati intra si interdepartamentale, cu caracter temporar, in functie de rolul si competentele sale, pentru a contribui la realizarea obiectivelor echipei
- Respectarea procedurilor interne ale companiei
- Se informeaza in mod continuu despre cele mai noi cerinte si practici legale in contabilitate.
Nu doar cerem, dar si oferim :)
Pachet salarial motivant (conform politicii salariale ale companiei)
Asigurare medicala privata
Tichete de masa
Mediu de lucru prietenos, cu o echipa gata de a oferi suportul oricand!
Descrierea companiei
Humana People to People, activa ca retailer multinational de imbracaminte second- hand din anii 1970 si prezenta in Statele Unite, Marea Britanie, Olanda, Germania, Franta, Austria, Belgia, Italia, Danemarca, Norvegia, Finlanda, Slovacia, Polonia, Estonia, Cehia, Bulgaria. In Romania, Humana People to People este prezenta de peste 15 ani cu 41 de magazine distribuite la nivel national si, in continuua expansiune.
GDPR: https://www.humana-romania.ro/legal/