-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Contabil / Economist

ASOCIATIA SERVICIUL DE AJUTOR MALTEZ IN ROMANIA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Contabil / Economist in Cluj-Napoca
  • Are studii superioare in domeniul financiar-contabil sau finante-banci
  • Are cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar contabil
  • Are minim 5 ani de experienta in domeniul specificat
  • Cunoaste legislatia privind entitatile fara scop patrimonial
  • Are cunostinte PC (PowerPoint, Excel, Word)
  • Are un puternic simt al responsabilitatii si este o fire sociabila, comunicativa, autonoma si structurata
  • Are o gandire analitica
  • Ii place sa lucreze atat independent, cat si in echipa
  • Are abilitatea de a gestiona stresul si are o capacitate puternica de rezolvare a problemelor

Cunoaste prevederile legale ale urmatoarelor acte normative:
  • OG 26/2000 cu privire la asociatii si fundatii - Republicata cu modificarile si completarile ulterioare
  • Legea Contabilitatii nr. 82/1991 - Republicata cu modificarile si completarile ulterioare
  • Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal
  • OMFP 3103/2017 privind reglementarile contabile pentru persoanele juridice fara scop patrimonial
  • OMFP 2861/2009 privind aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii patrimoniului
  • Ordinul nr. 1802/2014 pentru aprobarea Reglementarilor contabile privind situatiile financiare anuale individuale si situatiile financiare anuale consolidate
  • Codul de procedura fiscala
  • Hotararea de Guvern nr. 500/2011 privind registrul de evidenta a salariatilor (REVISAL) , cu modificarile si completarile ulterioare
  • Codul muncii (Legea 53/2003 republicata)

Descrierea jobului

Contabil / Economist in Cluj-Napoca

Responsabilitati:
  • Inregistrarea si verificarea modului de inregistrare a documentelor financiar-contabile
  • Operarea, gestionarea si ︃​︁︃︅​︂︀︆​︂︂︉supravegherea operatiunilor zilnice ale departamentului de contabilitate.Tine evidenta veniturilor si a cheltuielilor
  • Intocmirea si supravegherea procesului de gestiune
  • Asigurarea conformitatii cu reglementarile fiscale si pregatirea declaratilor fiscale, inchiderilor lunare precum si a altor documente statutare
  • Pregatirea, revizuirea si analizarea situatiilor si rapoartelor financiare, asigurand conformitatea cu prevederile legale si politicile asociatiei
  • Intocmirea diverselor situatii si rapoarte solicitate de partenerii si de conducerea asociatiei
  • Pregatirea diverselor situatii contabile
  • Formeaza, coordoneaza si evalueaza contabilii din cadrul asociatiei
  • Asigura evidenta cantitativa si valorica a patrimoniului asociatiei si inventarierea acestuia
  • Intocmeste si semneaza balanta si bilanțul asociatiei
  • Tine legatura cu contabilii din organizatiile locale ale asociatiei
  • Asigura intocmirea corecta si cu respectarea termenelor de raportare legala a declaratiilor specifice, lunare, trimestriale si anuale
  • Exercita controlul preventiv privind legalitatea operatiunilor desfasurate si asigura controlul inregistrarilor contabile efectuate
  • Reprezinta asociatia la întalniri ce au ca obiect cu precadere aspecte financiar-contabile ale acesteia
  • Sprijina conducerea asociatiei prin oferirea informatiilor, rapoartelor si analizelelor economico-financiare necesare
  • Realizeaza operatiuni specifice departamentului de Resurse umane (inregistrare CIM in Reges, emitere adeverinte etc.)
  • Calculeaza salariile personalului, intocmeste si depune la institutiile competente, documentele prevazute de lege pentru salarizare
  • Asigura arhivarea documentelor justifictive si a registrelor contabile conform legislatiei aflate in vigoare
  • Participa la evenimentele asociatiei, initiaza cursuri, intalniri, vizite cu colegii din tara
Noi oferim:
  • Posibilitati de dezvoltare profesionala: cursuri, pregatiri profesionale, participari la conferinte
  • Echipa multidisciplinara cu care sa colaboreze
  • Un climat pozitiv la locul de munca

Descrierea companiei

Serviciul de Ajutor Maltez în România (SAMR) este o asociatie non-profit cu sediul central in Cluj-Napoca. De peste 30 de ani, prin intermediul a 19 filiale si sucursale in tara, derulam programe in beneficiul celor aflati in nevoie: varstnici, bolnavi, persoane cu deficiente si alte grupuri vulnerabile.1000 de voluntari se implica in mod constant pentru a-i ajuta sa duca o viaţa demna, fara distinctie de etnie, religie, sex sau apartenenţă politica. Valorile crestine si principiile umanitare se afla la fundamentul actiunilor noastre: Serviciul de Ajutor Maltez in Romania este purtatorul misiunii Ordinului Suveran de Malta, „Tuitio fidei et obsequium pauperum”, adica „Pastrarea credintei si ajutorarea nevoiasilor”.

Publicat 28 Oct. 2024 Reactualizat 28 Oct. 2024 Expiră 27 Nov. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.