Contabil / Economist
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Are studii superioare in domeniul financiar-contabil sau finante-banci
- Are cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar contabil
- Are minim 5 ani de experienta in domeniul specificat
- Cunoaste legislatia privind entitatile fara scop patrimonial
- Are cunostinte PC (PowerPoint, Excel, Word)
- Are un puternic simt al responsabilitatii si este o fire sociabila, comunicativa, autonoma si structurata
- Are o gandire analitica
- Ii place sa lucreze atat independent, cat si in echipa
- Are abilitatea de a gestiona stresul si are o capacitate puternica de rezolvare a problemelor
Cunoaste prevederile legale ale urmatoarelor acte normative:
- OG 26/2000 cu privire la asociatii si fundatii - Republicata cu modificarile si completarile ulterioare
- Legea Contabilitatii nr. 82/1991 - Republicata cu modificarile si completarile ulterioare
- Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal
- OMFP 3103/2017 privind reglementarile contabile pentru persoanele juridice fara scop patrimonial
- OMFP 2861/2009 privind aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii patrimoniului
- Ordinul nr. 1802/2014 pentru aprobarea Reglementarilor contabile privind situatiile financiare anuale individuale si situatiile financiare anuale consolidate
- Codul de procedura fiscala
- Hotararea de Guvern nr. 500/2011 privind registrul de evidenta a salariatilor (REVISAL) , cu modificarile si completarile ulterioare
- Codul muncii (Legea 53/2003 republicata)
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Inregistrarea si verificarea modului de inregistrare a documentelor financiar-contabile
- Operarea, gestionarea si ︃︁︃︅︂︀︆︂︂︉supravegherea operatiunilor zilnice ale departamentului de contabilitate.Tine evidenta veniturilor si a cheltuielilor
- Intocmirea si supravegherea procesului de gestiune
- Asigurarea conformitatii cu reglementarile fiscale si pregatirea declaratilor fiscale, inchiderilor lunare precum si a altor documente statutare
- Pregatirea, revizuirea si analizarea situatiilor si rapoartelor financiare, asigurand conformitatea cu prevederile legale si politicile asociatiei
- Intocmirea diverselor situatii si rapoarte solicitate de partenerii si de conducerea asociatiei
- Pregatirea diverselor situatii contabile
- Formeaza, coordoneaza si evalueaza contabilii din cadrul asociatiei
- Asigura evidenta cantitativa si valorica a patrimoniului asociatiei si inventarierea acestuia
- Intocmeste si semneaza balanta si bilanțul asociatiei
- Tine legatura cu contabilii din organizatiile locale ale asociatiei
- Asigura intocmirea corecta si cu respectarea termenelor de raportare legala a declaratiilor specifice, lunare, trimestriale si anuale
- Exercita controlul preventiv privind legalitatea operatiunilor desfasurate si asigura controlul inregistrarilor contabile efectuate
- Reprezinta asociatia la întalniri ce au ca obiect cu precadere aspecte financiar-contabile ale acesteia
- Sprijina conducerea asociatiei prin oferirea informatiilor, rapoartelor si analizelelor economico-financiare necesare
- Realizeaza operatiuni specifice departamentului de Resurse umane (inregistrare CIM in Reges, emitere adeverinte etc.)
- Calculeaza salariile personalului, intocmeste si depune la institutiile competente, documentele prevazute de lege pentru salarizare
- Asigura arhivarea documentelor justifictive si a registrelor contabile conform legislatiei aflate in vigoare
- Participa la evenimentele asociatiei, initiaza cursuri, intalniri, vizite cu colegii din tara
- Posibilitati de dezvoltare profesionala: cursuri, pregatiri profesionale, participari la conferinte
- Echipa multidisciplinara cu care sa colaboreze
- Un climat pozitiv la locul de munca
Descrierea companiei
Serviciul de Ajutor Maltez în România (SAMR) este o asociatie non-profit cu sediul central in Cluj-Napoca. De peste 30 de ani, prin intermediul a 19 filiale si sucursale in tara, derulam programe in beneficiul celor aflati in nevoie: varstnici, bolnavi, persoane cu deficiente si alte grupuri vulnerabile.1000 de voluntari se implica in mod constant pentru a-i ajuta sa duca o viaţa demna, fara distinctie de etnie, religie, sex sau apartenenţă politica. Valorile crestine si principiile umanitare se afla la fundamentul actiunilor noastre: Serviciul de Ajutor Maltez in Romania este purtatorul misiunii Ordinului Suveran de Malta, „Tuitio fidei et obsequium pauperum”, adica „Pastrarea credintei si ajutorarea nevoiasilor”.