Candidatul Ideal
Studii universitare economice, cu specializare in domeniul contabilitatii
- Experienta in domeniul financiar-contabil;
- Experienta in lucrul cu SAGA, MsOffice;
- Experienta in intocmirea declaratiilor specifice lunare, trimestriale, a situatiilor financiare lunare, trimestriale si anuale;
- Cunostinte aprofundate de contabilitate;
- Persoana responsabila, cu initiativa, capabila sa lucreze independent si in echipa, cu capacitate de analiza si sinteza;
- Persoana ordonata, atenta la detalii, cu abilitati excelente de comunicare si atitudine proactiva;
- Capacitate de organizare a activitatii, stabilire a priorităților, de impunere si respectare a termenelor.
- Experienta in domeniul financiar-contabil;
- Experienta in lucrul cu SAGA, MsOffice;
- Experienta in intocmirea declaratiilor specifice lunare, trimestriale, a situatiilor financiare lunare, trimestriale si anuale;
- Cunostinte aprofundate de contabilitate;
- Persoana responsabila, cu initiativa, capabila sa lucreze independent si in echipa, cu capacitate de analiza si sinteza;
- Persoana ordonata, atenta la detalii, cu abilitati excelente de comunicare si atitudine proactiva;
- Capacitate de organizare a activitatii, stabilire a priorităților, de impunere si respectare a termenelor.
Descrierea jobului
-Înregistrarea tranzacțiilor financiare: Verificarea, clasificarea și înregistrarea documentelor contabile (facturi, chitanțe, extrase bancare, etc.) în conformitate cu legislația în vigoare.
-Întocmirea și verificarea registrelor contabile: Registrul de casă, registrul jurnal, balanța de verificare, etc.
-Calculul și întocmirea declarațiilor fiscale: TVA, impozit pe profit, impozit pe venit, contribuții sociale și alte declarații fiscale necesare.
-Gestionarea relației cu autoritățile fiscale: Comunicarea cu ANAF pentru depunerea declarațiilor, clarificarea unor aspecte fiscale și gestionarea controalelor fiscale.
-Întocmirea situațiilor financiare: Bilanț contabil, cont de profit și pierdere, situații financiare interimare.
-Consultanță financiar-contabilă: Oferirea de suport clienților în probleme de contabilitate, fiscalitate sau alte aspecte financiare.
-Gestionarea arhivei contabile: Organizarea și păstrarea documentelor contabile conform reglementărilor legale
-Întocmirea și verificarea registrelor contabile: Registrul de casă, registrul jurnal, balanța de verificare, etc.
-Calculul și întocmirea declarațiilor fiscale: TVA, impozit pe profit, impozit pe venit, contribuții sociale și alte declarații fiscale necesare.
-Gestionarea relației cu autoritățile fiscale: Comunicarea cu ANAF pentru depunerea declarațiilor, clarificarea unor aspecte fiscale și gestionarea controalelor fiscale.
-Întocmirea situațiilor financiare: Bilanț contabil, cont de profit și pierdere, situații financiare interimare.
-Consultanță financiar-contabilă: Oferirea de suport clienților în probleme de contabilitate, fiscalitate sau alte aspecte financiare.
-Gestionarea arhivei contabile: Organizarea și păstrarea documentelor contabile conform reglementărilor legale
- Pachet salarial format din: salariu fix 7000-9000 lei BRUT, in functie de experienta; tichete de masa (40 lei/zi ); abonament medical Regina Maria .
- Program de lucru Luni- Vineri 09.00-17:30
- Mediu de lucru placut. Suport constant in indeplinirea sarcinilor de serviciu
Joburi similare