Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Contabil de gestiune

SC OTTER Distribution SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Experienta si cunostinte necesare
- Studii in domeniul tehnic si/sau economic;
- Cunostinte de contabilitate de gestiune;
- Experienta anterioara pe o pozitie similara: minim 1 an;
- Cunostinte de nivel superior operare MS Office si a unui sistem de gestiune integrata.

Competentele postului
- Abilitati numerice;
- Capacitate de analiza si sinteza;
- Discernamant si capacitatea de a rezolva probleme;
- Meticulozitate si atentie la detalii;
- Abilitati de a lucra independent si in echipa;
- Capacitate de autoorganizare si punctualitate;
- Abilitati de comunicare;
- Atitudine pozitiva;
- Rezistenta la efort si stres;
- Preocupare permanenta pentru ridicarea nivelului profesional individual.

Descrierea jobului

Obiectivele postului:
- Asigura acuratetea inregistrarilor in contabilitatea de gestiune pentru a reflecta o imagine fidela cantitativ-valorica a stocurilor ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂companiei;
- Asigura aplicarea prevederilor legale referitoare la receptia, vanzarea si/sau transferul stocurilor;
- Asigura comunicarea eficienta intre departamentul Logistica si departamentul Financiar-Contabil.

Sarcini si responsabilități
- Inregistreaza si actualizeaza in sistemul de gestiune evidenta stocurilor societatii;
- Asigura acuratetea inregistrarilor contabile referitoare la stocuri;
- Asigura interfata intre gestiunea fizica a marfurilor din depozite si reflectarea tranzactiilor in contabilitatea financiara;
- Verifica si inregistreaza in contabilitate facturile de marfa (note de receptie, avize de intrar retur marfa, etc);
- Urmareste rezolvarea diferentelor la receptiile de marfa, defecte constatate;
- Urmareste inregistrarea transferurilor de marfuri intre gestiunile companiei pe baza notelor de transfer;
- Opereaza tranzactiile ce implica produsele date in consum pentru protocol, inclusiv asigurarea vizarii documentelor ce insotesc avizele de protocol;
-Intocmeste diverse rapoarte contabile privind situatia stocurilor;
- iinregistreaza in programul de plati facturile aferente stocurilor de marfa (furnizori de marfa si servicii conexe);
participa la desfasurarea inventarului periodic al stocurilor.

Descrierea companiei

Otter este unul dintre cei mai mari retaileri si distribuitori de incaltaminte si accesorii din Romania, iar business-ul de distributie deja se extinde pe mai multe piete externe.

Pentru ca fiecare om este unic si fiecare are stilul sau inconfundabil, Otter Distribution a reunit in reteaua sa de magazine (Otter, Tezyo, Epica, Gryxx, Aldo), atat marci propria, cat si marci cu renume international distincte ca stil si imagine. In momentul de fata, reteaua de magazine este formata din peste 73 de magazine localizate in Bucuresti si in cele mai mari orase ale tarii. Atat online, cat si in oricare din magazinele noastre, clientii se pot inspira dintr-o gama de produse in voga si de calitate superioara. Compania noastra nu numai ca este solida si robusta, dar ne aflam in plin proces de expansiune, de reinventare a modelelor de business, de implementare a proceselor omnichannel, de adoptie a noilor tehnologii IT si aplicatii. Fa parte din echipa Otter!

Publicat 30 Sept. 2024 Reactualizat 5 Oct. 2024 Expiră 30 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.