Consultant Vanzari
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Descrierea jobului
Pentru noi sunt importante:
- Colaborarea - credem ca cele mai bune rezultate se obțin împreună;
- Empatia - punem mereu oamenii pe primul loc;
- Calitatea - credem în setarea de standarde de excelență, atât în interacțiunea cu clienții noștri, cât și în ceea ce le oferim;
- Impactul pozitiv - credem că putem contribui, prin soluțiile oferite, la o lume mai sustenabilă.
Cum îți dai seama că te potrivești?
- Ești pasionat de sustenabilitatea durabilă și crezi în puterea soluțiilor energetice inovatoare;
- Ești un promotor al tehnologiei și crezi în impactul pozitiv pe care îl aduce în viața oamenilor;
- Experienţa în relația cu clienții reprezintă avantaj;
- Te simți confortabil în a prelua inițiativa și a conduce o conversație cu un client;
- Îți place să lucrezi într-un mediu dinamic & fast-moving;
- Faci dovadă de abilităţi de prezentare și negociere bune;
- Demonstrezi spirit antreprenorial și motivare puternică;
- Nivel ridicat al angajamentului şi orientare către lucrul în echipă;
- Ai abilități de organizare și time management;
- Ai studii medii sau studii superioare în curs de finalizare;
- Cunoști bine MS Office (Word, Excel);
- Ai disponibilitate pentru program de lucru în ture și în weekend.
Ce implică rolul tău în echipa noastră?
- Promovezi și oferi consultanță către clienți pentru gama de produse și servicii;
- Înțelegi nevoile și cerințele clientului pentru a oferi produsele sau soluțiile potrivite;
- Promovezi clienților care accesează magazinul, canalele de interacțiune online dezvoltate (Live Chat, e-mail, Myline, IVR);
- Educi clienții cu privire la eficiența energetică și impactul pozitiv al soluțiilor durabile asupra mediului.
Beneficii:
- Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie, iar lista continuă;
- Dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului;
- Plătești ușor cu tichetele de masă: ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless;
- Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: ai o asigurare medicală privată;
- Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor;
- Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: da, ai citit bine, ai o primă de vacanță;
- Punem accent pe dezvoltare: te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.
Descrierea companiei
PROHUMAN APT
Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, PROHUMAN APT (fost APT Resources & Services) este prezent în avangarda primilor 3 furnizori de servicii complexe de HR din România.
Strategia PROHUMAN APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.
Adresa: Str. Aviator Popisteanu, nr. 54A, sector 1, Bucuresti; email: office@prohuman.ro; phone: +40 21 222 13 03
Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
PROHUMAN APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.prohumanro.