Candidatul Ideal
Ești o persoana deschisă, comunicativă, motivată, cool, cu o atitudine pozitivă si dorința de a învăța lucruri noi?
Vino la noi in echipă sa lucrezi de ACASĂ 😊
Teleperformance România este certificata ca fiind “Great Place To Work”.
Această distincție reflectă sinergia pe care o au angajații in relatia cu TPRO, fiind o reusita a intregii echipe.
Pozitia este doar FULL TIME.
Responsаbilități & Abilități:
- Consiliеreа prin tеlefon а cliеnților și a potеnțialilor clienți în vеdеreа încheierii contractelor de аsigurаre;
- Rеspеctarеа еtapеlor de vânzare în interacțiunea cu fiecare dintre clienții companiei.
- Ușurință în comunicare (verbal/scris)
- Studii medii-diploma 12 clase obligatoriu
Descrierea proiectului
Colaborarea celor două companii, Teleperformance România și Metropolitan Life, a început încă din Noiembrie 2006, fiind cel mai solid parteneriat din domeniul vânzărilor prin telefon.
Atmosferă de lucru este profesională și pozitivă, colegi comunicativi și energici, dar si pusi pe glume si distractie atunci cand momentul e potrivit.😊
Descrierea jobului
Beneficii:
- Ofertă salarială atractivă (salariu fix & platforma benefit 700 RON/lunar)
- Perioadă de training (100% plătită)
- Abonament la servicii medicale private
- Dezvoltare profesionala:
- Vei beneficia de: curs de calificare profesională intermediari în asigurări conform cerințelor legislative emise de Autoritatea de Supraveghere Financiară.
- Vei obține Diplomă de calificare profesională în asigurări emisă de Institutul de Management al Asigurărilor.
- Sisteme de bonusare pentru performanță individuală, transparente și obiective.
- Petreceri și evenimente tematice dedicate distracției și bunei dispoziții
- Concursuri interne cu premii substanțiale
- Activități de voluntariat la care poți participa pentru a face fapte bune.
Vino să ne cunoastem si să iți povestim mai multe despre noi! 😊
Descrierea companiei
Teleperformance, the global leader in outsourced omnichannel customer experience management, serves as a strategic partner to the world’s largest companies in a wide variety of industries. Its customer care, technical support, customer acquisition, consulting & analytics, digital integrated business service solutions and other high-value specialized services ensure consistently positive customer interactions that are reliable, flexible and intelligent.
We have 300,000 interaction experts across nearly 80 countries, speaking 265 languages and dialects to better serve you.
Teleperformance Romania is a subsidiary of Teleperformance Group, the world leader in outsourced omnichannel customer experience management, starting its activity in 2004. We operate now with more than 1,300 employees providing quality services to first-line players both on the local market and on the international market (banks, insurance companies, telecom operators and others).