Candidatul Ideal
Consultantul de vanzari va avea un rol cheie în dezvoltarea și menținerea relațiilor comerciale cu clienții, promovând portofoliul variat de soluții și echipamente de ultimă generație. Prin identificarea nevoilor de business ale clienților, acesta va contribui la creșterea competitivității.
Descrierea jobului
Efectueaza activitatile de vanzare de solutii de tiparire si copiere, consumabile si piese de schimb, solutii software si alte servicii si produse
Promoveaza si comercializeaza produsele si serviciile companiei.
Cunoaste temeinic produsele promovate de catre companie (specificatii tehnice, cantitati, preturi, alte caracteristici).
Dezvolta in permanenta baza de date de clienti noi si potentiali.
Asigura deschiderea, gestionarea si finalizarea ciclurilor de vanzare.
Negociaza contractele de vanzare, comunica termenii contractuali clientilor, se asigura de urmarirea recuperarii creantelor de la clienti.
Pastreaza legatura cu clientul, in vederea satisfacerii nevoilor acestuia, se implica activ in rezolvarea problemelor aparute in relatia comerciala cu acesta
Indeplineste planul de vizite si telefoane comunicat de catre directorul de vanzari al departamentului si actioneaza in scopul realizarii planului de vanzari.
Cunoaste elemente ale pietei concurentiale, cum ar fi: distribuitori, produse, preturi, actiuni promotionale ale acestora.
Respecta procedurile de lucru in vigoare privind incheierea de contracte cu clienti noi sau existenti, facturarea, livrarea si instalare echipamentelor vandute.
Verifica daca comenzile date au fost facturate si trimise clientilor si daca instalarile programate sunt finalizate.
Urmareste incasarea de la clienti a sumelor corespunzatoare pentru produsele vandute.
Cerinte:
Studii superioare finalizate
– Experienta in vanzari minim 2 ani
– Cunostinte solide operare PC
– Persoana serioasa, organizata, dinamica, atenta la detalii.
Ce iti oferim:
Pachet salarial negociabil, in functie de experienta si cunostinte (fix+bonus trimestrial)
Tichete de masă – valoarea max. de 40 RON/zi lucrata (900 RON/luna)
Laptop, Telefon de serviciu
Masina de serviciu
Abonament medical
Acces la programe de training si dezvoltare
Descrierea companiei
Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri. Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse. Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting. Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual. www.abchumancapital.ro