Candidatul Ideal
Cerinte:
- Cunostinte de operare pe calculator;
- Dorinta de a invata lucruri noi si adaptabilitate;
- Abilitati de comunicare și ascultare activa;
- Punctualitate si rezistenta la stres;
- Atentie sporita la detalii;
- Orientarea si gasirea de solutii pentru clienti;
- Atitudine proactiva si flexibilitate.
Descrierea jobului
- Preluаrea si gestionarea apelurilor clienţilor DIGI, cu scopul de a le oferi informatiile de care au nevoie;
- Oferirea de ︁︈︁︁︆︈︅︁︀︈informatii corecte privind serviciile companiei intr-o maniera profesionista;
- Atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de companie/departament.
Implicarea ta o vom rasplati cu:
- Salariu fix + bonus pentru atingerea perfomantelor;
- Program de training platit;
- Program de lucru flexibil;
- Activitatea se poate desfasura remote, de la domiciliu;
- Discount pentru abonamentele incheiate cu partenerii DIGI, din diverse arii de interes (sanatate, sport, etc);
- Oportunitati reale de dezvoltare si promovare in cadrul companiei.
Descrierea companiei
Digi Romania este unul dintre cei mai importanti operatori de servicii integrate de comunicatii din regiune, furnizand servicii in Romania, Ungaria, Spania si Italia. In prezent, compania este lider in Romania pe piata segmentului de servicii de televiziune prin cablu si satelit, sub brandul Digi TV, de servicii de internet, sub brandul Digi Net, dar si un furnizor alternativ de servicii de telefonie fixa, Digi Tel si telefonie mobila, Digi Mobil, care este in continua crestere si dezvoltare. Compania detine singura televiziune de stiri din Romania in format full HD, Digi24 HD, cu 8 statii regionale, 4 canale de sport, Digi Sport 1, 2, 3 si 4, un canal de filme Pay-TV, Film Now, 3 programe de documentare, Digi World, Digi Life si Digi Animal World, un canal de muzica, Utv, 5 posturi de radio: DIGI FM, Pro FM, INFO PRO, MUSIC FM si DANCE FM.