-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Consultant scriere/ implementare /vanzari - fonduri europene

Consultanta Fonduri Europene
3 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Recrutam consultanti fonduri europene in cadrul departamentului de vanzari, in cadrul departamentelor de scriere/implementare proiecte si in cadrul departamentului de management, ca urmare a extinderii companiei.

Experienţă în consultanță pe fonduri nerambursabile cu proiecte scrise in cadrul unor programe cu fonduri nerambursabile este un avantaj, dar nu e obligatorie.

Experienta de cel putin 1 an in scrierea/implementarea (achizitii) unor proiecte in cadrul programelor POSCCE, POSDRU, POR, POCU, POC, scheme deajutor de stat, Fonduri Norvegiene, Orizont 2020, scheme de minimis naționale sau alte programe reprezinta un avantaj la momentul stabilirii salariului.


Consultantul in accesarea finantarilor nerambursabile ofera servicii integrate de consultanta pentru contractarea, scrierea si implementarea proiectelor finantate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale si alte surse.

Cerinte:
- Studii superioare finalizate sau în curs
- Competente si cunostinte in domeniul accesarii fondurilor nerambursabile
- Cunostinte de operare PC, in special: Excel, Word si PowerPoint
- Capacitate foarte buna de comunicare, relationare cu clientii si negociere
- Cunoasterea legislatiei în materie si a instructiunilor specifice aplicabile proiectelor europene
- Capacitatea de a respecta termene limita si de a lucra sub presiune
- Atentie la detalii, bun organizator, capacitate de analiza si sinteza, proactivitate
- Absolvirea unor cursuri precum: Manager de proiect, Expert achizitii publice, Formator, Expert accesare fonduri nerambursabile, Evaluator proiecte – constituie un avantaj.
-Absolvirea unei facultati cu profil economic, constituie un avantaj

Descrierea jobului

Principalele atributii
- Contactarea clientilor si contractarea serviciilor de consultanta (pentru departamentul de vanzari)
- Managerierea/ scrierea si implementarea proiectelor ︁︀​︂︃︃​︈︁​︁︉︂(planurilor de afaceri) clientilor (pentru departamentele de scriere/implementare proiecte)
- Mentinerea legaturii cu clientii si informarea acestora cu privire la oportunitati de finantare
- Documentarea si analiza permanenta a solutiilor de finantare pentru potentialii beneficiari
- Evaluarea eligibilitatii clientilor, a ideilor de proiect si a cheltuielilor propuse


Beneficii si facilitati:
- Laptop de serviciu
- Telefon de serviciu
- Training-uri si Team-building-uri
- Bonusuri de performanta
- Pentru departamentele de scriere/implementare: Salariu fix net cuprins intre 3000 lei - 4500 lei net (in functie de experienta in domeniu acesta)
- Pentru departamentul de management/administrativ, salariul fix net este cuprins intre 3000 lei - 4000 lei (in functie de experienta in domeniu)

- Pentru departamentul de vanzari:Salariu fix net - 2500 lei net + 10% comision din fiecare vanzare+ bonusuri care se acorda in functie de rezultatele lunare.

In cazul angajarii, exista perioada de proba de 2-4 saptamani.

Descrierea companiei

Compania noastra ofera servicii integrate de consultanta pentru elaborarea si implementarea proiectelor finantate din instrumente structurale, fonduri guvernamentale si alte surse. Activitatea se va desfasura în Bucuresti, in zona centrala.
Publicat 5 Sept. 2024 Reactualizat 3 Oct. 2024 Expiră 5 Oct. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.