Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Consultant Fonduri Europene

FRONTIER MANAGEMENT CONSULTING SRL
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerințe:
  • Experiență în accesarea de fonduri nerambursabile: POC, POR, PNDR, POCU, etc
  • Experiență în elaborarea cererilor de finanțare și a anexelor conform ghidului solicitantului
  • Experiență în implementarea de proiecte
  • Experiență în realizarea de analize economico – financiare (reprezintă un avantaj)
  • Studii superioare tehnice sau economice
  • Cunoștințe de limba engleză – minim nivel B2
  • Cunoștințe de management de proiect/management de contract
  • Cunoștințe foarte bune de operare Microsoft Office
  • Abilități de comunicare orală și scrisă
  • Orientat spre rezultate
  • Abilități de lucru atât individual cât și în echipă

Descrierea jobului

  • identifică și propune metode de finanțare aplicabile din programe/apeluri/fonduri nerambursabile naționale, europene sau internaționale
  • oferă consultanță pentru realizarea de ︁︀​︂︃︃​︁︂︁​︆︄proiecte finanțabile din diverse programe de finanțare și asistență in implementarea lor
  • pregătește prezentări privind finanțările posibile, fișe de program și formulare de solicitare
  • evaluează sau participă la evaluarea eligibilității clientului și a ideii de proiect ȋn baza informațiilor primite clienți
  • redactează proiectele de finanțare, elaborează cereri de finanțare, bugete, analize cost beneficiu și alte anexe prevăzute în Ghidurile Solicitantului
  • realizează și transmite planul de lucru cu termene, responsabilități și documentele necesare a fi pregătite
  • face propuneri privind structura parteneriatului și poate participa la negocierea condițiilor de parteneriat (durată, aport financiar, responsabilități, activități)
  • identifică și colectează informațiile necesare elaborării proiectului ȋn funcție de nevoi și abilități
  • întocmește documentația proiectului (fișă de proiect, analiză financiară, studiu de fezabilitate, plan de afaceri, după caz)
  • elaborează rapoarte periodice de monitorizare și evaluare privind activitățile proiectelor finanțată
  • gestionează electronic documentele proiectelor
  • organizează și participă la întâlniri de lucru la sediile clienților/finanțatorilor, alte instituții, atunci când situația o impune
Beneficii:
  • Mediu de lucru care încurajează învățarea și schimbul de experiență
  • Participarea la programe de formare interne și externe
  • Bonus de performanta

Descrierea companiei

SC FRONTIER MANAGEMENT CONSULTING SRL (FMC) este o companie privata si independenta infiintata in anul 2004 avand capital integral romanesc si care ofera servicii de consultanta pentru management si afaceri.

FMC a fost creata avand ca misiune sprijinirea mediului privat si autoritatilor publice intr-o dezvoltare durabila pentru crearea unei societati bazate pe cunoastere si a unei economii competitive si performante. Activi de peste 17 ani pe piata, detinem o experienta importanta in domeniu, dovedita de portofoliu nostru de clienti precum si numarul relevant de proiecte dezvoltate si implementate pentru acestia, la nivel international, regional sau local.

Publicat 7 Aug. 2024 Reactualizat 7 Aug. 2024 Expiră 6 Sept. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.