Candidatul Ideal
CERINŢE
Studii medii sau colegiu tehnic (de preferință în domeniul mecanic sau electric).
Experiență 1 - 3 ani în ︇︈︎︊️︈️︄︂︆︄︄︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎domeniul utilajelor de construcții, industriale sau agricole/autovehicule.
Bune cunoștințe de operare PC (MS Office, sisteme de gestiune informatică a datelor).
Bune cunoștințe tehnice.
Cunoștințe medii de limba engleză.
Abilități de comunicare și relaționare.
Buna capacitate organizatorică.
PROFIL CANDIDAT
Spirit comercial.
Adaptabilitate, corectitudine, seriozitate.
Atenție la detalii, persoană ordonată, metodică, riguroasă.
Studii medii sau colegiu tehnic (de preferință în domeniul mecanic sau electric).
Experiență 1 - 3 ani în ︇︈︎︊️︈️︄︂︆︄︄︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎domeniul utilajelor de construcții, industriale sau agricole/autovehicule.
Bune cunoștințe de operare PC (MS Office, sisteme de gestiune informatică a datelor).
Bune cunoștințe tehnice.
Cunoștințe medii de limba engleză.
Abilități de comunicare și relaționare.
Buna capacitate organizatorică.
PROFIL CANDIDAT
Spirit comercial.
Adaptabilitate, corectitudine, seriozitate.
Atenție la detalii, persoană ordonată, metodică, riguroasă.
Descrierea jobului
Compania noastră este in cautarea unui Consilier Service Utilaje Caterpillar (m sau f), dedicat și pasionat de relaționarea cu clienții pentru a se alătura echipei noastre din Constanta. Dacă ești o persoană comunicativă, empatică și orientată către rezolvarea problemelor, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine.
RESPONSABILITĂŢI:
Administrează relația cu clienții departamentului service prin contact direct sau corespondență.
Răspunde la ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂cererile de oferte de piese de schimb și/ sau de reparații, primite de la clienți sau de la reprezentantul tehnic din teren.
Primește și procesează informatic în sistemul de gestiune ordinele de misiune ale tehnicienilor.
Înștiințează clienții referitor la condițiile financiare și organizatorice ale operațiunilor de service.
Întocmește, pe baza informațiilor primite de la tehnicieni, devizele de lucrări (atelier și intervenții exterioare) și ofertele de piese de schimb și le transmite către beneficiari.
Lansează comenzile de piese de schimb în sistemul de gestiune și le urmărește până la finalizare.
Emite facturile de avans și facturile finale.
Gestionează în sistemul informatic orele de manoperă alocate pentru tehnicieni.
Transmite scrisorile de reclamații din partea clienților către departamentul Service.
Primește și verifică facturile de la furnizori și le transmite către Responsabilul de service pentru validare.
Dacă ești o persoană entuziastă, cu abilități excelente de comunicare și dornică să ofere cea mai bună experiență clienților noștri, te invităm să aplici pentru poziția de Consilier Service. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
Ce iti oferim?
Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță.
Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an;
Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite;
Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă;
Tichete de masă în valoare de 35 RON/ zi lucratoare;
Acces la biblioteca on- line Bookster;
Telefon, laptop.
RESPONSABILITĂŢI:
Administrează relația cu clienții departamentului service prin contact direct sau corespondență.
Răspunde la ︁︀︂︃︃︈︁︁︉︂cererile de oferte de piese de schimb și/ sau de reparații, primite de la clienți sau de la reprezentantul tehnic din teren.
Primește și procesează informatic în sistemul de gestiune ordinele de misiune ale tehnicienilor.
Înștiințează clienții referitor la condițiile financiare și organizatorice ale operațiunilor de service.
Întocmește, pe baza informațiilor primite de la tehnicieni, devizele de lucrări (atelier și intervenții exterioare) și ofertele de piese de schimb și le transmite către beneficiari.
Lansează comenzile de piese de schimb în sistemul de gestiune și le urmărește până la finalizare.
Emite facturile de avans și facturile finale.
Gestionează în sistemul informatic orele de manoperă alocate pentru tehnicieni.
Transmite scrisorile de reclamații din partea clienților către departamentul Service.
Primește și verifică facturile de la furnizori și le transmite către Responsabilul de service pentru validare.
Dacă ești o persoană entuziastă, cu abilități excelente de comunicare și dornică să ofere cea mai bună experiență clienților noștri, te invităm să aplici pentru poziția de Consilier Service. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
Ce iti oferim?
Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță.
Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an;
Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite;
Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă;
Tichete de masă în valoare de 35 RON/ zi lucratoare;
Acces la biblioteca on- line Bookster;
Telefon, laptop.
Descrierea companiei
Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.