Candidatul Ideal
Ne mărim echipa din departamentul de mecanică-electrică Mazda și căutăm colegi implicați, care să transmită alături de noi grija pentru nevoile clienților noștri. Căutăm un consilier de service care să acționeze ca punct de legătură între clienții noștri și tehnicienii din service. Responsabilitățile consilierului de service includ întâmpinarea clienților, preluarea solicitărilor, estimarea costurilor, verificarea intervențiilor în service.
Descrierea jobului
Care sunt cerințele?
Ce face un consilier de service?
- Cunoștințe tehnice în domeniul auto;
- Orientare către client;
- Experiența în activitatea de service;
- Studiile universitare absolvite în domeniul auto – avantaj;
- Permis de conducere categoria B.
Ce face un consilier de service?
- Preia solicitările clienților (telefon, e-mail, campanii) și consiliază clientul cu privire la solicitarea acestuia și efectuează programarea în service, comanda de piese sau oferta de reparație;
- Preia clienții sosiți în service în vederea identificării solicitărilor acestora;
- Recepționează mașina în parcare împreună cu clientul, notează starea acesteia și îi semnalează problemele observate vizual, propunându-i soluții pentru remedierea acestora;
- Deschide comenzi de lucru folosind programul intern (GITS);
- Semnează cu clienții acordul GDPR;
- Întocmește devizul de reparații și îl prezintă clientului obținând acceptul acestuia;
- Consiliază clienții pe parcursul prezenței acestora în locația de service
Descrierea companiei
Ce beneficii ai la Asko Group?
- Pachet salarial corelat cu performanțele individuale și de echipă;
- Liber între Crăciun și Anul Nou (și cu zile din concediul de odihnă);
- Cadou pentru ziua de naștere;
- Teambuilding în cursul săptămânii;
- Discount la manoperă și piese pentru autoturismul propriu;
Program: de luni până vineri de la 08:00 - 17:00 (1h pauză de masă)
Locație: Șoseaua de Centură, nr.57, Chiajna, Ilfov (service Mazda)
Descrierea companiei
https://mazda.asko.ro/