-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Consilier service caroserie - Sect. 2

AUTOITALIA IMPEX
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Educatie si expunere:
  • Studii universitare (Facultatea de Transporturi/Mecanica, specializarea Autovehicule Rutiere poate fi un avantaj), cel putin 1 an experienta intr-o pozitie similara.
  • Fluenta in exprimarea in limba engleza si/sau italiana;
  • Cunostinte de operare pe calculator;
  • Permis de conducere categ. B.

Cunostinte, abilitati specifice:
  • Cunostiinte utilizare Automaster
  • Cunostiinte utilizare platforme asiguratori
  • Normative constructor
  • Initiativa
  • Abilitati de comunicare/ negociere
  • Atitudine/ Tinuta
  • Orientare catre atingerea obiectivelor
  • Organizare
  • Abilitati comerciale (persuasiune, tact)
  • Empatie
  • Spirit de echipa
  • Cunoasterea produsului si a pietei auto
  • Abilitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale.

Cunostinte, abilitati generale:
  • Atitudine/ Tinuta
  • Orientare catre atingerea obiectivelor
  • Organizare
  • Abilitati comerciale (persuasiune, tact)
  • Empatie
  • Spirit de echipa
  • Cunoasterea produsului si a pietei auto
  • Abilitatea de a se adapta la schimbare si de a-si imbunatati performantele personale.

Descrierea jobului

  • Consulta si pregateste programarile stabilite;
  • Se ocupa de eventualele reconstatari necesare si programeaza masina in service dupa ce se ︁︀​︂︃︃​︇︉​︆︄asigura ca toate piesele necesare sunt disponibile in stoc (rezervate fiind in comanda de lucru);
  • In functie de tipul interventiilor, se asigura de disponibilitatea pieselor de schimb necesare realizarii lucrarilor ;
  • Verifica soldul clientilor programati;
  • Identifica clientul si autovehiculul in baza de date, se asigura de exactitatea informatiilor si le corecteaza, daca este necesar ;
  • Urmareste in mod sistematic, lista programarilor, respectand orarul stabilit ;
  • Identifica modul de decontare a interventiei (plata la client, garantie vehicul nou, garantie vehicul ocazie, contract de service, flota Importator, plata asigurator) ;
  • Pentru cazurile cand interventiile vor fi platite de asigurator, se asigura de conformitatea dosarului client, necesar efectuarii reparatiilor cat si decontarii acestora ;
  • Asculta cu atentie clientul pentru a determina asteptarile acestuia.
  • Evalueaza nevoile clientului printr-o serie de intrebari adaptate si reformuleaza cererea acestuia ;
  • Verifica in sistemul Constructorului, incadrarea in plaja acoperita de Campaniile de Service, si daca este cazul, deschide un Contract de Reparatie pentru realizarea acesteia ;
  • Inregistrarea electronica a solicitarilor clientului, notand cu exactitate si pedanta sesizarile acestuia, fara prediagnosticari sau directii de reparatie ;
  • Face un control vizual asupra starii generale a autovehiculului, mentionand in contractul de reparatie orice aspect privind neconformitatea ;
  • In functie de rezultatul controlului vizual, recomanda clientului prestatii sau accesorii adaptate autovehiculului ;
  • Monteaza, in prezenta clientului, foliile de proctetie (scaun, volan, pedalier, schimbator, maneta frana de mana) ;
  • Informeaza clientul asupra interventiilor care se vor realiza, se asigura de buna intelegere din partea clientului
  • Efectueaza impreuna cu clientul proba de drum, daca este necesar, pentru confirmarea solicitarii ;
  • Se angajeaza in scris in ceea ce priveste costul interventiilor si obtine acordul clientului (in cazul in care reparatia nu este acoperita de asigurator);
  • Confirma durata interventiei, consultandu-se, daca este necesar, cu Seful de Atelier si fixeaza data/ora restituirii autovehiculului in functie de disponibilitatea clientului si de finalizarea lucrarii ;
  • Propune o solutie de mobilitate, consultand in prealabil disponibilitatea flotei de inlocuire,
  • Semneaza si ofera spre semnare fiecarui client Contractul de Reparatie si ii remite acestuia exemplarul sau, precum si oferta estimativa ;
  • Prezentarea accesoriilor, promovarea continua a campaniilor promotionale si a produselor de Service.
  • Indrumarea clientilor catre completarea formularelor de satisfactie MyVoice
  • Relationarea cu agentii asiguratorilor in vederea obtinerii a cat mai multe dosera de dauna spre solutionare

Descrierea companiei

Cu un total de 6 mărci în portofoliu, Auto Italia va avea reputaţia de a fi importatorul de autovehicule din România cu cea mai amplă reprezentare, ale cărui produse și servicii acoperă toate segmentele pieței și toate cerințele clienților. Totodată, Auto Italia se angajează în dezvoltarea relațiilor de succes cu angajații, furnizorii și partenerii său. Succesul lor întăreşte, totodată, și succesul Auto Italia

Publicat 12 Sept. 2024 Reactualizat 10 Oct. 2024 Expiră 12 Oct. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.