Candidatul Ideal
Centrul Medical Bellanima caută un consilier de recepție implicat și cu o atitudine pozitivă, care să gestioneze relatiile cu clienții și diferite activități administrative din clinică. Ne dorim ca noul nostru coleg/noua noastră colega să fie o persoană organizată, prietenoasă și atentă la detalii.
Ce ne dorim de la tine:
Ce ne dorim de la tine:
- Onestitate și seriozitate;
- Entuziasm și proactivitate în activitățile zilnice;
- Usurință în interacțiunea cu clienții;
- Atitudine calmă și tolerantă;
- Implicare proactivă în situațiile noi;
- Disponibilitate de a lucra în ture;
- Cunoștințe de limbă engleză;
- Cunoștințe MS Office.
Descrierea jobului
- Vei întâmpina și îndruma clienții noștri către specialiștii potriviți;
- Vei gestiona programările și vei oferi informațiile relevante;
- Vei efectua sarcini de asistență administrativă;
- Vei încasa contravaloarea serviciilor;
- Vei opera în baza de date și vei transmite informațiile cerute de specialiști și de managementul clinicii;
- Vei gestiona corespondența externă și alte documente interne și externe.
Ce îți oferim:
- Venituri financiare motivante;
- Avantajul unui program flexibil;
- Abonament la servicii medicale;
- Mediu de lucru confortabil și stimulativ
- Și, bineînțeles, training inițial și de suport pentru a te putea descurca de minune cu activitățile tale și pentru a te dezvolta profesional.
Dacă ești gata să faci parte dintr-o echipă dedicată și să contribui la starea de bine a oamenilor, trimite-ne CV-ul tău la hr [at] bellanima [punct] ro menționând poziția pentru care aplici.
Descrierea companiei
Fondat in anul 2013 ca primul centru medical din Romania dedicat tratarii depresiei si tulburarilor asociate, Bellanima pune astazi la dispozitia clientilor sai experienta si cunostintele unei echipe de specialisti din domeniul psihologiei clinice, psihoterapiei si psihiatriei pentru diagnosticarea si tratarea unei arii vaste de tulburari si probleme psihice.