Candidatul Ideal
Consultantul de service lucrează în mod proactiv pentru a asigura îndeplinirea operațiilor cotidiene din recepția atelierului, precum și pentru a garanta îndeplinirea nevoilor și așteptărilor clienților, de la chestionarea acestora până la întocmirea facturii și verificarea satisfacției clienților. Acest rol contribuie la o utilizare optimă a atelierului, precum și la stabilirea unor relații profitabile și de lungă durată cu clienții.
Descrierea jobului
Ce cautam:
Simt comercial dezvoltat, orientare catre clienti
Abilitati de comunicare si lucru in echipa excelente
Capacitate de lucru cu termene limita
Atentie la detalii, corectitudine si integritate
Cunostinte bune de limba engleza
Cunostinte avansate operare PC – MS Office (Word si Excel)
Permis de conducere categoria B; permis de conducere categoria C+E constituie avantaj
Disponibilitate pentru lucru in 2 schimburi, de luni pana vineri;
Ce vei face:
Gestioneaza functionarea Receptiei Service impreuna cu colegii sai asigurandu-se ca exista flux eficient al documentelor de lucru;
Contactează clientii într-un mod proactiv;
Construieste si dezvolta relatii cu clientii prin furnizarea de servicii excelente, asigurandu-se ca nevoile acestora sunt intrunite;
Ofera suport tehnic clientilor;
Promoveaza activ si eficient serviciile din atelier;
Preia cererile clientilor si intocmeste comenzile de lucru;
Administreaza chitante, incasari si alte documente similare ( incaseaza numerar, emite documente fiscale);
Administreaza comenzile de achizitii si facturile aferente;
Preia, centralizeaza si transmite reclamatii primite de la clienti;
Verifica si contacteaza clientii datornici in vederea recuperarii sumelor neplatite;
Indeplineste responsabilitatile stabilite de seful de service;
Ce oferim:
Loc de munca stabil, intr-o companie solida financiar
Conditii de munca moderne, alaturi de o echipa orientata spre performanta
Siguranta si securitatea angajatilor este pe primul loc!
Posibilitati de dezvoltare profesionala si personala
Plan de integrare personalizat, acces la programe de training
Pachet salarial atractiv (salariu lunar + bonus lunar de performanta)
Cresteri anuale de salariu, in functie de performanta individuala, a echipei si a companiei
Asigurare medicala privata care poate fi extinsa membrilor de familie
Asigurare de viata;
Tichete de masa, 40 lei/zi lucrata;
Vouchere de Paste si Craciun, 1 Iunie - pentru fiecare copil minor;
Zile suplimentare de concediu de odihna in functie de vechimea in companie.
Simt comercial dezvoltat, orientare catre clienti
Abilitati de comunicare si lucru in echipa excelente
Capacitate de lucru cu termene limita
Atentie la detalii, corectitudine si integritate
Cunostinte bune de limba engleza
Cunostinte avansate operare PC – MS Office (Word si Excel)
Permis de conducere categoria B; permis de conducere categoria C+E constituie avantaj
Disponibilitate pentru lucru in 2 schimburi, de luni pana vineri;
Ce vei face:
Gestioneaza functionarea Receptiei Service impreuna cu colegii sai asigurandu-se ca exista flux eficient al documentelor de lucru;
Contactează clientii într-un mod proactiv;
Construieste si dezvolta relatii cu clientii prin furnizarea de servicii excelente, asigurandu-se ca nevoile acestora sunt intrunite;
Ofera suport tehnic clientilor;
Promoveaza activ si eficient serviciile din atelier;
Preia cererile clientilor si intocmeste comenzile de lucru;
Administreaza chitante, incasari si alte documente similare ( incaseaza numerar, emite documente fiscale);
Administreaza comenzile de achizitii si facturile aferente;
Preia, centralizeaza si transmite reclamatii primite de la clienti;
Verifica si contacteaza clientii datornici in vederea recuperarii sumelor neplatite;
Indeplineste responsabilitatile stabilite de seful de service;
Ce oferim:
Loc de munca stabil, intr-o companie solida financiar
Conditii de munca moderne, alaturi de o echipa orientata spre performanta
Siguranta si securitatea angajatilor este pe primul loc!
Posibilitati de dezvoltare profesionala si personala
Plan de integrare personalizat, acces la programe de training
Pachet salarial atractiv (salariu lunar + bonus lunar de performanta)
Cresteri anuale de salariu, in functie de performanta individuala, a echipei si a companiei
Asigurare medicala privata care poate fi extinsa membrilor de familie
Asigurare de viata;
Tichete de masa, 40 lei/zi lucrata;
Vouchere de Paste si Craciun, 1 Iunie - pentru fiecare copil minor;
Zile suplimentare de concediu de odihna in functie de vechimea in companie.
Descrierea companiei
Totul se leaga. Viitorul este al TAU.
Scania iti ofera un loc de munca unic. Produsele de clasa internationala, reteaua globala si concentrarea pe imbunatatirea continua iti ofera o rampa de lansare. Fie in Vanzari si Servicii, Marketing, Achizitii, Financiar sau in IT – dezvoltarea ta este solutia noastra cea mai sustenabila. Daca esti gata pentru provocare, iti oferim noi moduri de a avansa pana la capat si mai departe.