Candidatul Ideal
Studii ︎︀︃︊︅︎︍︅︉️︍︇︁︁︎︎︈︉︁︆︍︎︅︋︉︋️︍︊︆︀︎superioare - profil juridic;
Experiența profesională: minim 2 ani în domeniu;
Cunoștinte avansate de operare PC MS Office (Excel,Word);
Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, redactare documente juridice
Capacitate de organizare și stabilire a priorităților;
Abilități de analiză și interpretare a legislației, în special în domeniul dreptului comercial;
Spirit de echipă, atitudine proactivă și dorință de a contribui activ la succesul companiei;
Cunoașterea reglementărilor legale din diverse ramuri ale dreptului.
Experiența profesională: minim 2 ani în domeniu;
Cunoștinte avansate de operare PC MS Office (Excel,Word);
Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, redactare documente juridice
Capacitate de organizare și stabilire a priorităților;
Abilități de analiză și interpretare a legislației, în special în domeniul dreptului comercial;
Spirit de echipă, atitudine proactivă și dorință de a contribui activ la succesul companiei;
Cunoașterea reglementărilor legale din diverse ramuri ale dreptului.
Descrierea jobului
Analizeaza si avizeaza din punct de vedere juridic contracte comerciale conform procedurilor interne ale departamentelor implicate si in conformitate cu legislatia in vigoare;
Anаlizеаza cоntractele existente dintre companie și clienti/furnizori, adaptandu-le conform legislatiei in vigoare și intereselor societatii;
Verifica contracte in derulare in ceea ce priveste scadentele si clauzele contractuale;
Redacteaza cereri de chemare in judecata, formuleaza aparari, reprezinta interesele societatii in fata instantelor judecatoresti;
Concepe si redacteaza contracte sau alte acte juridice incheiate de societate : declaratii, imputerniciri, decizii interne, adrese, notificari, alte comunicari cu aspect juridic si pastreaza legatura cu autoritatile si institutiile publice;
Intocmeste formalitatile prevazute de lege si reprezeninta societatea la Oficiul Registrului Comertului in vederea infiintarii/prelungirii/desfiintarii sediilor secundare ale societatii;
Asigura asistenta juridica tuturor departamentelor companiei, informeaza cu privile la modificarile legislative;
Asigura reprezentarea intereselor si apararea drepturilor legitime ale firmei in fata autoritatilor publice, institutiilor de orice natura, precum si in fata oricarei persoane juridice sau fizice, romana ori straina;
Rezolva cereri cu caracter juridic in toate domeniile dreptului;
Intocmeste, arhiveaza si mentine evidenta documentelor specifice activitatii juridice;
Intocmeste, centralizeaza și furnizeaza de diverse situații și rapoarte aferente activității.
Beneficii:
-salariu atractiv;
-tichete de masa;
-mediu de lucru placut;
-telefon mobil/laptop;
-cafea/ceai;
-evenimente/petreceri de companie.
Anаlizеаza cоntractele existente dintre companie și clienti/furnizori, adaptandu-le conform legislatiei in vigoare și intereselor societatii;
Verifica contracte in derulare in ceea ce priveste scadentele si clauzele contractuale;
Redacteaza cereri de chemare in judecata, formuleaza aparari, reprezinta interesele societatii in fata instantelor judecatoresti;
Concepe si redacteaza contracte sau alte acte juridice incheiate de societate : declaratii, imputerniciri, decizii interne, adrese, notificari, alte comunicari cu aspect juridic si pastreaza legatura cu autoritatile si institutiile publice;
Intocmeste formalitatile prevazute de lege si reprezeninta societatea la Oficiul Registrului Comertului in vederea infiintarii/prelungirii/desfiintarii sediilor secundare ale societatii;
Asigura asistenta juridica tuturor departamentelor companiei, informeaza cu privile la modificarile legislative;
Asigura reprezentarea intereselor si apararea drepturilor legitime ale firmei in fata autoritatilor publice, institutiilor de orice natura, precum si in fata oricarei persoane juridice sau fizice, romana ori straina;
Rezolva cereri cu caracter juridic in toate domeniile dreptului;
Intocmeste, arhiveaza si mentine evidenta documentelor specifice activitatii juridice;
Intocmeste, centralizeaza și furnizeaza de diverse situații și rapoarte aferente activității.
Beneficii:
-salariu atractiv;
-tichete de masa;
-mediu de lucru placut;
-telefon mobil/laptop;
-cafea/ceai;
-evenimente/petreceri de companie.
Descrierea companiei
Suntem o companie cu o echipa tanara si dinamica in plina ascensiune care pune pret pe calitate, profesionalism, rapiditate si nu in ultimul rand pe seriozitate. Obiectivul DEConstruct A.G. SRL este acela de a aduce un plus de valoare proiectelor beneficiarilor sai prin prestarea serviciilor complete ce deservesc toate fazele de dezvoltare ale proiectelor din domeniul constructiilor si instalatiilor.