Candidatul Ideal
• Experiența în domeniul notarial reprezintă un avantaj;
• Abilități bune de utilizare a calculatorului (e-mail, printare, scanare, operare program facturare);
• Punctualitate, atenție la detalii și respectarea termenelor;
• Atitudine pozitivă, profesionalism și orientare către clienți.
• Abilități bune de utilizare a calculatorului (e-mail, printare, scanare, operare program facturare);
• Punctualitate, atenție la detalii și respectarea termenelor;
• Atitudine pozitivă, profesionalism și orientare către clienți.
Descrierea jobului
Responsabilități principale:
• Oferirea informațiilor necesare și interacțiunea cu clienții;
• Redactarea actelor notariale;
• Înregistrarea documentelor în aplicația E-terra;
• Interogarea registrelor naționale;
• Arhivarea documentelor și gestionarea corespondenței;
• Realizarea altor activități administrative și de secretariat.
• Oferirea informațiilor necesare și interacțiunea cu clienții;
• Redactarea actelor notariale;
• Înregistrarea documentelor în aplicația E-terra;
• Interogarea registrelor naționale;
• Arhivarea documentelor și gestionarea corespondenței;
• Realizarea altor activități administrative și de secretariat.
Descrierea companiei
Suntem o societate profesională notarială formata din doi notari publici asociati si o echipa tanara si entuziastă.