Consilier Juridic cu atributii HR
UMEB ENERGY S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- studii: facultate de drept/specializat în științe juridice;
- minim 3-5 ani experiență juridică/HR;
- persoana cu cunoștințe aprofundate în domeniul legislației domeniului comercial, dar si de personal/revisal;
- capacitatea de a redacta și revizui documente juridice, contracte, politici și alte materiale legale;
- cunoașterea normelor de specialitate ce reglementează obiectul de activitate al societății;
- persoana cu capacitate de analiză și decizie juridică;
- persoana cu independență în rezolvarea problemelor;
- persoana cu cunoștințe bune de operare PC (sisteme de operare Microsoft si pachetul Office);
- persoana cu simțul responsabilității, spirit de inițiativă și capacitate de organizare și disciplină a muncii.
Descrierea jobului
Responsabilități:
De asemenea, vei beneficia de tichete de masa, prime, iar programul de lucru iti va fi respectat.
Te asteptam la noi!
- acordă asistență, consultanță și reprezentare juridică firmei și angajaților acesteia;
- rezolva cereri cu caracter juridic ︈legate de activitatea ︁︀︂︃︃︈︃︁︃︀societății;
- redactează, avizează si contrasemnează acte juridice, verifică identitatea părților, consimțământul, conținutul și data actelor încheiate ce privesc firma;
- verifică legalitatea actelor cu caracter juridic și administrativ primite spre avizare;
- asigura confidențialitatea si securitatea datelor pe care le păstrează și manipulează;
- gestioneaza și participa activ la activitatea de întocmire a documentelor specifice din dosarul de personal (contracte de muncă, acte adiționale, fișe de post, adeverințe, decizii de suspendare, acte încetare CIM, etc.);
- actualizeaza permanent documentațiile angajaților în raport cu prevederile legislative în vigoare; întocmeste și furnizeaza către salariați, adeverințe legale (stagiu cotizare, medic, vechime, etc);
- gestioneaza colaborarea cu instituțiile statului (Reg Com., ITM, CAS, ANOFM, ANAF, Casă de pensii, etc);
- realizeaza și transmite rapoarte periodice cu privire la activitatea de administrarea de personal;
- este direct răspunzător de îndeplinirea atribuțiilor și sarcinilor de serviciu stabilite în fișa postului;
- orice alte sarcini trasate de superiorii ierarhici în funcție de necesitățile organizaționale, conform prevederilor din codul muncii.
De asemenea, vei beneficia de tichete de masa, prime, iar programul de lucru iti va fi respectat.
Te asteptam la noi!
Descrierea companiei
UMEB ENERGY
Generatoare Electrice, UPS-uri - vanzari, service si mentenanta.
sediu: Bul. Timisoara nr. 92F, sector 6 - Bucuresti
Publicat
23 Aug. 2024
Reactualizat
19 Sept. 2024
Expiră
22 Sept. 2024
Joburi similare