Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Consilier Juridic cu atributii HR

UMEB ENERGY S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • studii: facultate de drept/specializat în științe juridice;
  • minim 3-5 ani experiență juridică/HR;
  • persoana cu cunoștințe aprofundate în domeniul legislației domeniului comercial, dar si de personal/revisal;
  • capacitatea de a redacta și revizui documente juridice, contracte, politici și alte materiale legale;
  • cunoașterea normelor de specialitate ce reglementează obiectul de activitate al societății;
  • persoana cu capacitate de analiză și decizie juridică;
  • persoana cu independență în rezolvarea problemelor;
  • persoana cu cunoștințe bune de operare PC (sisteme de operare Microsoft si pachetul Office);
  • persoana cu simțul responsabilității, spirit de inițiativă și capacitate de organizare și disciplină a muncii.

Descrierea jobului

Responsabilități:
  • acordă asistență, consultanță și reprezentare juridică firmei și angajaților acesteia;
  • rezolva cereri cu caracter juridic ︈legate de activitatea ︁︀​︂︃︃​︈︃​︁︃︀societății;
  • redactează, avizează si contrasemnează acte juridice, verifică identitatea părților, consimțământul, conținutul și data actelor încheiate ce privesc firma;
  • verifică legalitatea actelor cu caracter juridic și administrativ primite spre avizare;
  • asigura confidențialitatea si securitatea datelor pe care le păstrează și manipulează;
  • gestioneaza și participa activ la activitatea de întocmire a documentelor specifice din dosarul de personal (contracte de muncă, acte adiționale, fișe de post, adeverințe, decizii de suspendare, acte încetare CIM, etc.);
  • actualizeaza permanent documentațiile angajaților în raport cu prevederile legislative în vigoare; întocmeste și furnizeaza către salariați, adeverințe legale (stagiu cotizare, medic, vechime, etc);
  • gestioneaza colaborarea cu instituțiile statului (Reg Com., ITM, CAS, ANOFM, ANAF, Casă de pensii, etc);
  • realizeaza și transmite rapoarte periodice cu privire la activitatea de administrarea de personal;
  • este direct răspunzător de îndeplinirea atribuțiilor și sarcinilor de serviciu stabilite în fișa postului;
  • orice alte sarcini trasate de superiorii ierarhici în funcție de necesitățile organizaționale, conform prevederilor din codul muncii.
Va oferim un loc de munca stabil, intr-o echipa activa si dornica de performanta!
De asemenea, vei beneficia de tichete de masa, prime, iar programul de lucru iti va fi respectat.
Te asteptam la noi!

Descrierea companiei

UMEB ENERGY
Generatoare Electrice, UPS-uri - vanzari, service si mentenanta.
sediu: Bul. Timisoara nr. 92F, sector 6 - Bucuresti

Publicat 23 Aug. 2024 Reactualizat 19 Sept. 2024 Expiră 22 Sept. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.