Candidatul Ideal
Candidatul ideal:︊︁︀︃︅︂︍︌︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
- studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul marketing/marketing digital (obligatoriu);
- experienta profesionala - vechime minima: 5 ani in domeniul marketingului;
- este apt din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei; aceasta conditie se dovedeste cu certificat medical eliberat in conditiile legii;
- abilitati avansate de operare MS Office: Excel si Word.
-persoana energica, ordonata, riguroasa, rabdatoare, responsabila, cu spirit de echipa și dornica de a progresa.
Abilitati tehnice:
- MS Office;
- Photoshop;
- Canva;
- Web Design – HTML / CSS;
- Analiza datelor;
- SEO / SEM;
- Managementul retelelor sociale;
- Meta Business Suite;
- Google Analytics (GA4);
- AI.
Abilitati personale:
- Excelente abilitati interpersonale si de comunicare;
- Abilitatea solutionarii pozitive in practica curenta;
- Flexibila si deschisa pentru dezvoltarea de idei noi;
- Adaptabilă si orientata catre client.
Limbi vorbite:
Engleză – Cunoastere deplina, Cambridge nivel C1;
Germana;
Spaniola.
- studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul marketing/marketing digital (obligatoriu);
- experienta profesionala - vechime minima: 5 ani in domeniul marketingului;
- este apt din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei; aceasta conditie se dovedeste cu certificat medical eliberat in conditiile legii;
- abilitati avansate de operare MS Office: Excel si Word.
-persoana energica, ordonata, riguroasa, rabdatoare, responsabila, cu spirit de echipa și dornica de a progresa.
Abilitati tehnice:
- MS Office;
- Photoshop;
- Canva;
- Web Design – HTML / CSS;
- Analiza datelor;
- SEO / SEM;
- Managementul retelelor sociale;
- Meta Business Suite;
- Google Analytics (GA4);
- AI.
Abilitati personale:
- Excelente abilitati interpersonale si de comunicare;
- Abilitatea solutionarii pozitive in practica curenta;
- Flexibila si deschisa pentru dezvoltarea de idei noi;
- Adaptabilă si orientata catre client.
Limbi vorbite:
Engleză – Cunoastere deplina, Cambridge nivel C1;
Germana;
Spaniola.
Descrierea jobului
Descriere job, responsabilitati si beneficii:
- Elaborarea, implementarea planului strategic de marketing si comunicare, bugetare si analiza a datelor, conform obiectivelor de business;
- Studii de cercetare pentru produse si sondaje de satisfactie a clientilor, analizand tendintele consumatorilor si piata concurentiala;
- Dezvoltarea comunicarii cuprinzand relatii publice, publicitate, sponsorizari, evenimente, materiale promotionale;
- Elaborarea comunicarii interne (newslettere, continut intern) si externe (newslettere, brief-uri pentru clienti și potentiali), intotdeauna in concordanta cu imaginea de brand a Regiei;
- Actualizarea website-ului, publicatiilor periodice si a produselor, astfel incat sa ofere o experienta digitala deosebita utilizatorilor online;
- Crearea de campanii de marketing pentru a sustine obiectivele de afaceri si vanzarile; plan de comunicare pentru lansari de produse noi;
- Desfasurarea de campanii de generare de lead-uri, campanii direct mailing si newslettere;
- Managementul si optimizarea canalelor cheie de comunicare si continut, intr-un plan strategic integrat de marketing digital. Aplicarea indicatorilor cheie de performanta pentru a analiza site-urile web, comportamentele de cautare online sau in retelele sociale si implicarea marcii;
- Activitati de social media (plan, calendar, implementare, creare de continut si imagini pentru platformele: Facebook, Instagram, si LinkedIn, cu accent pe KPI-uri si rezultate, vizand imbunatatire continua);
- Responsabil cu comunicarea interna si externa pentru a asigura o imagine de brand omogena la toate nivelurile;
- Organizarea de evenimente de amploare inclusiv evenimente interne;
- Organizarea si participarea la targuri interne si internationale.
Oferta (bonusuri, beneficii):
- Pachet salarial competitiv;
- Decontare transport;
- Multiple beneficii;
- Asigurare medicala privata;
- Posibilitatea dezvoltării profesionale într-un mediu de lucru atractiv.
Atentie!
Anuntul de recrutare se refera la un program full-time;
Numai candidatii selectati în urma evaluarii CV-urilor vor fi contactati pentru interviu.
- Elaborarea, implementarea planului strategic de marketing si comunicare, bugetare si analiza a datelor, conform obiectivelor de business;
- Studii de cercetare pentru produse si sondaje de satisfactie a clientilor, analizand tendintele consumatorilor si piata concurentiala;
- Dezvoltarea comunicarii cuprinzand relatii publice, publicitate, sponsorizari, evenimente, materiale promotionale;
- Elaborarea comunicarii interne (newslettere, continut intern) si externe (newslettere, brief-uri pentru clienti și potentiali), intotdeauna in concordanta cu imaginea de brand a Regiei;
- Actualizarea website-ului, publicatiilor periodice si a produselor, astfel incat sa ofere o experienta digitala deosebita utilizatorilor online;
- Crearea de campanii de marketing pentru a sustine obiectivele de afaceri si vanzarile; plan de comunicare pentru lansari de produse noi;
- Desfasurarea de campanii de generare de lead-uri, campanii direct mailing si newslettere;
- Managementul si optimizarea canalelor cheie de comunicare si continut, intr-un plan strategic integrat de marketing digital. Aplicarea indicatorilor cheie de performanta pentru a analiza site-urile web, comportamentele de cautare online sau in retelele sociale si implicarea marcii;
- Activitati de social media (plan, calendar, implementare, creare de continut si imagini pentru platformele: Facebook, Instagram, si LinkedIn, cu accent pe KPI-uri si rezultate, vizand imbunatatire continua);
- Responsabil cu comunicarea interna si externa pentru a asigura o imagine de brand omogena la toate nivelurile;
- Organizarea de evenimente de amploare inclusiv evenimente interne;
- Organizarea si participarea la targuri interne si internationale.
Oferta (bonusuri, beneficii):
- Pachet salarial competitiv;
- Decontare transport;
- Multiple beneficii;
- Asigurare medicala privata;
- Posibilitatea dezvoltării profesionale într-un mediu de lucru atractiv.
Atentie!
Anuntul de recrutare se refera la un program full-time;
Numai candidatii selectati în urma evaluarii CV-urilor vor fi contactati pentru interviu.
Descrierea companiei
Monetăria Statului, este o companie de stat, din 1990 regie autonomă în subordinea Băncii Naționale, și este monetăria națională a României.
Monetăria Statului produce în principal moneda de circulație din România - Leu, dar și monede comemorative, medalii, decorații, obiecte din aur și argint, precum și alte numeroase obiecte realizabile cu tehnologia specifică: jetoane, insigne, brelocuri, medalii sportive, sigilii, obiecte gravate, presate, acoperite galvanic sau emailate etc