Candidatul Ideal
Abilitatea de a intretine bune relatii de colaborare cu clientii potentiali precum si cu clientii din portofoliu;
Bune cunostinte tehnice si procedurale despre domeniul auto; Abilitati de comunicare scrisa si verbala;
Abilitati de consiliere si negociere;
Initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor; Verifica calitatea reparatiilor efectuate inainte de predarea masinii catre client; Informeaza in permanenta clientii cu privire la stadiul reparatiilor;
Seriozitate si punctualitate;
Spirit de echipa, dinamism si adaptabilitate;
Permis auto categoria B cu experienta.
Bune cunostinte tehnice si procedurale despre domeniul auto; Abilitati de comunicare scrisa si verbala;
Abilitati de consiliere si negociere;
Initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor; Verifica calitatea reparatiilor efectuate inainte de predarea masinii catre client; Informeaza in permanenta clientii cu privire la stadiul reparatiilor;
Seriozitate si punctualitate;
Spirit de echipa, dinamism si adaptabilitate;
Permis auto categoria B cu experienta.
Descrierea jobului
Beneficii: autovehicul de serviciu, salariu atractiv, sistem de bonus bazat pe criterii de performanta;
Gestioneaza la cele mai inalte standarde profesionale relatia cu clientii existenti, astfel incat acestia sa fie multumiti
si sa nu existe reclamatii;
Se implica permanent si in mod proactiv in gestionarea tuturor etapelor din ciclul lucrarilor de service efectuate pentru asigurarea unui nivel maxim de satisfactie al clientilor;
Monitorizeaza in permanenta lucrarile de service si se asigura ca se respecta termenele comunicate catre client;
Initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor;
Verifica calitatea reparatiilor efectuate inainte de predarea masinii catre client;
Efectueaza probe de drum;
Informeaza in permanenta clientii cu privire la stadiul reparatiilor;
Preluarea autovehiculului de la client cu consemnarea eventualelor avarii/problemelor tehnice;
Pregatirea automobilului de inlocuire, respectiv organizarea mobilitatii clientului;
Controlul vizual al calitatii lucrarii efectuate precum si verificarea corectitudinii facturilor de service;
Gestioneaza la cele mai inalte standarde profesionale relatia cu clientii existenti, astfel incat acestia sa fie multumiti
si sa nu existe reclamatii;
Se implica permanent si in mod proactiv in gestionarea tuturor etapelor din ciclul lucrarilor de service efectuate pentru asigurarea unui nivel maxim de satisfactie al clientilor;
Monitorizeaza in permanenta lucrarile de service si se asigura ca se respecta termenele comunicate catre client;
Initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor;
Verifica calitatea reparatiilor efectuate inainte de predarea masinii catre client;
Efectueaza probe de drum;
Informeaza in permanenta clientii cu privire la stadiul reparatiilor;
Preluarea autovehiculului de la client cu consemnarea eventualelor avarii/problemelor tehnice;
Pregatirea automobilului de inlocuire, respectiv organizarea mobilitatii clientului;
Controlul vizual al calitatii lucrarii efectuate precum si verificarea corectitudinii facturilor de service;
Descrierea companiei
Vip Car Management este o companie pionier in domeniul asigurarii mentenantei auto si a administrarii flotelor auto. Serviciile noastre se adreseaza preponderent persoanelor juridice si au rolul de a deservi domeniul principal de activitate al acestora. Scopul nostru este de a asigura cel mai inalt nivel de satisfactie pentru clienti si de a eficientiza bugetul alocat autovehiculelor acestora.
Ne dorim o colaborare permanenta, pe termen lung cu scopul final de a forma o echipa puternica, unita si implicata in construirea succesului companiei.
Trimite un CV la adresa de e-mail: office@vcm.ro. Obligatoriu cu fotografie!
Numai candidatii selectati vor fi contactati.
Ne dorim o colaborare permanenta, pe termen lung cu scopul final de a forma o echipa puternica, unita si implicata in construirea succesului companiei.
Trimite un CV la adresa de e-mail: office@vcm.ro. Obligatoriu cu fotografie!
Numai candidatii selectati vor fi contactati.