Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Complaints Analyst

Telekom Romania
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI:
  • Excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala;
  • Cunostinte operare calculator (Microsoft Office);
  • Capacitate de organizare si planificare a activitatii;
  • Abilitati de lucru in echipa;
  • Abilitati de invatare rapida;
  • Limba engleza constituie un avantaj

Descrierea jobului

SCOP PRINCIPAL:
  • Oferă asistentă si trateaza reclamatiile clientilor interni si externi in conformitate cu strategia si standardele de comunicare ︁︀​︂︃︃​︁︂︇​︁︂︈ale companiei.
  • Sprijină implementarea strategiei Managementul Reclamaţiilor prin tratarea completă şi corectă a problemelor semnalate de către clienţii interni si externi, prin discutii telefonice sau răspunsuri formulate in scris, respectând procedurile interne pentru a contribui la cresterea gradului de satisfacţie a clientilor.

ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
  • Înregistrează în aplicatie şi tratează toate reclamaţiile primite direct de la clienţii interni sau externi, de la autoritati sau situatii distribuite de coordonatorul direct;
  • Analizează, reformulează şi validează în maximum 1 zi lucrătoare toate reclamaţiile atribuite automat de sistem sau de către coordonatorul direct;
  • Investighează toate aspectele semnalate de către client, colaborează cu toate echipele implicate, respectând termenii stabiliţi prin instrucţiuni si proceduri, astfel încât să rezolve până la capăt situaţiile care au generat nemulţumiri;
  • Tratează reclamaţiile primite de la clientii interni si externi ţinând cont de obiectivele companiei, de importanţa clientului (segment client), provenienţă, urgenta, conform strategiei Managementul Reclamaţiilor şi procedurilor în vigoare, astfel încât să îndeplinească aşteptările clienţilor;
  • Trateaza reclamatiile conform obiectivelor existente la nivel de echipa si a ritmicitatii cerute din partea echipei de management;
  • Informeaza clientul (intern sau extern/ telefonic, email, posta sau fax) în termen de 1 zi lucrătoare de la înregistrarea reclamaţiei în aplicatie cu privire la prelucrea acesteia şi ori de câte ori este necesar pe parcursul tratării reclamaţiei, pentru obtinerea de clarificări/confirmări, comunicând într-un mod politicos, asertiv, empatic, demonstrând orientare către client, în vederea soluţionării rapide şi complete a reclamatiei;

Descrierea companiei

Telekom Romania Mobile Communications este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii, parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente. Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru.

Misiunea noastră Oferim clienților noștri experiența pe care și-o doresc, având grijă de ei și punându-le interesele pe primul loc. Sloganul nostru „Mobil așa cum vrei” este principiul nostru călăuzitor. Simplificăm viața clienților, oferindu-le mobilitate nelimitată, pentru a ramâne conectați oriunde și oricând, de pe orice dispozitiv, fără probleme și fără griji. La un preț corect, fără clauze ascunse.

Tot ceea ce facem are ca scop câștigarea încrederii clienților – pentru a deveni alegerea lor #1. De aceea, facem clienților promisiuni pe care le respectăm. Respectarea promisiunilor este principiul ce stă la baza câștigarii încrederii. Suntem obsedați de respectarea promisiunilor, pentru că ne dorim să nu distrugem încrederea pe care ne-o oferă fiecare client. Promisiunile reprezintă, de fapt, angajamentul nostru față de clienți și față de noi înșine de a face exact ceea ce trebuie.

Ca echipă, la Telekom Romania Mobile Communications cooperăm și discutăm deschis, dezbatem subiecte importante, acceptăm opinii diferite și ne respectăm reciproc, creând cel mai bun loc pentru performanță și dezvoltare profesională. Suntem conștienți că angajații noștri reprezintă capitalul nostru cel mai de preț, pentru asta încercăm continuu să le oferim programe și oportunități de dezvoltare în conformitate cu nevoile de învățare și așteptările lor de evoluție ca profesioniști. Telekom are nevoie de angajați motivați, competenți și dedicați găsirii celor mai bune soluții pentru dorințele clienților, utilizatorilor, partenerilor de afaceri sau altor parteneri ai companiei. Dacă vrei să faci parte dintr-o companie complexă și organizată cu gândul la eficientă și performanță, așteptăm să ne cunoaștem.

Pentru detalii privind data privacy, va rugam accesati linkul: https://tkrm.ro/informarecandidati

Publicat 25 Sept. 2024 Reactualizat 25 Sept. 2024 Expiră 25 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.