Candidatul Ideal
- Studii medii/superioare economice, finalizate;
- Experienta in domeniu minim 2 ani;
- Capacitate foarte buna de planificare, organizare, coordonare;
- Abilitati de comunicare;
- Persoana, dinamica, activa, rezistenta la stres;
- Capacitate de sinteza si analiza;
- Cunostinte operare PC (WORD, EXCEL)
- Experienta in domeniu minim 2 ani;
- Capacitate foarte buna de planificare, organizare, coordonare;
- Abilitati de comunicare;
- Persoana, dinamica, activa, rezistenta la stres;
- Capacitate de sinteza si analiza;
- Cunostinte operare PC (WORD, EXCEL)
Descrierea jobului
- elaborarea evidentelor contabile conform legislatiei in vigoare;
- Inregistrarea contabila, cronologica si sistematica a facturilor de cumparari si vanzari, a celorlalte documente justificative ;
- Emiterea facturilor fiscale (avansuri, piese de schimb, manopera service, stornari)
- Incasarea numerarului de la client si emiterea chitantelor fiscal - zilnic
- Completarea bazei de date in ceea ce priveste clientii si efectuarea de modificari in baza de date ori de cate ori este nevoie
- Intocmirea monetarului si predarea numerarului incasat la casieria societatii la sfarsitul zilei de lucru - zilnic
- Respectarea indicatiilor primite de la contabilitate
- corespondenta cu clientii si furnizorii privind incasarea si plata facturilor;
- alte situatii cerute de seful departamentului contabil, directorul financiar si administratorii societatii
- Inregistrarea contabila, cronologica si sistematica a facturilor de cumparari si vanzari, a celorlalte documente justificative ;
- Emiterea facturilor fiscale (avansuri, piese de schimb, manopera service, stornari)
- Incasarea numerarului de la client si emiterea chitantelor fiscal - zilnic
- Completarea bazei de date in ceea ce priveste clientii si efectuarea de modificari in baza de date ori de cate ori este nevoie
- Intocmirea monetarului si predarea numerarului incasat la casieria societatii la sfarsitul zilei de lucru - zilnic
- Respectarea indicatiilor primite de la contabilitate
- corespondenta cu clientii si furnizorii privind incasarea si plata facturilor;
- alte situatii cerute de seful departamentului contabil, directorul financiar si administratorii societatii
Descrierea companiei
Suntem o companie cu o traditie de 34 de ani si o poziție solidă în piața auto de service, piese de schimb, vehicule noi, vehicule de ocazie.