Casier /Lucrator comercial
S.C. Aqua Fresh Cristal S.R.L
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Persoană foarte serioasă, experiența nu e necesară dar constituie un avantaj, persoană responsabilă, sociabilă și drăguță cu clienții, gestionarea corectă a banilor și dornică de a munci.
Descrierea jobului
Responsabilități principale:
1. Procesarea Tranzacțiilor:
Scanarea și înregistrarea produselor achiziționate de clienți.
Manipularea banilor, inclusiv numerar, carduri de credit/debit ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄și alte forme de plată.
Emiterea chitanțelor.
Asigurarea corectitudinii calculelor și restului dat.
2. Asistarea Clienților:
Oferirea de informații despre produse și promoții.
Rezolvarea problemelor și plângerilor clienților într-o manieră politică și profesională.
Direcționarea clienților către produsele dorite sau către alte departamente.
3. Mentenanța Spațiului de Lucru:
Menținerea unui mediu de lucru curat și organizat.
Reaprovizionarea rafturilor și organizarea produselor.
Monitorizarea și raportarea stocurilor insuficiente.
4. Activități Administrative:
Întocmirea rapoartelor zilnice de vânzări.
Respectarea politicilor și procedurilor companiei.
Participarea la inventarierea periodică a produselor.
Program 2 zile cu 2 libere.
Luni-Vineri 07:00- 21:00
Sâmbătă 08:00-21
Duminică 08:00-19:00
1. Procesarea Tranzacțiilor:
Scanarea și înregistrarea produselor achiziționate de clienți.
Manipularea banilor, inclusiv numerar, carduri de credit/debit ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄și alte forme de plată.
Emiterea chitanțelor.
Asigurarea corectitudinii calculelor și restului dat.
2. Asistarea Clienților:
Oferirea de informații despre produse și promoții.
Rezolvarea problemelor și plângerilor clienților într-o manieră politică și profesională.
Direcționarea clienților către produsele dorite sau către alte departamente.
3. Mentenanța Spațiului de Lucru:
Menținerea unui mediu de lucru curat și organizat.
Reaprovizionarea rafturilor și organizarea produselor.
Monitorizarea și raportarea stocurilor insuficiente.
4. Activități Administrative:
Întocmirea rapoartelor zilnice de vânzări.
Respectarea politicilor și procedurilor companiei.
Participarea la inventarierea periodică a produselor.
Program 2 zile cu 2 libere.
Luni-Vineri 07:00- 21:00
Sâmbătă 08:00-21
Duminică 08:00-19:00
Descrierea companiei
Suntem o companie care oferă seriozitate și care respectă angajatul, echipa noastră este formată din profesioniști dedicați și pasionați, care împărtășesc viziunea companiei de a excela în tot ceea ce facem. Împreună, lucrăm pentru a crea o experiență de neuitat pentru clienții noștri și pentru a continua să creștem și să ne dezvoltăm pe piața competitivă de astăzi.
Publicat
1 Iul. 2024
Reactualizat
1 Iul. 2024
Expiră
31 Iul. 2024
Joburi similare
- 6 Iul. 2024
CASIER / Lucrator comercial 4500-5000 Lei+cazare COSTINESTI
MAMMA MIA MARKET SRL
Toate oraşele4500 - 5000 RON net / lună -
-