Call center Relatii clienti italiana IS/ BC/ BV sau Remote
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Candidatul ideal:
- abilitati excelente de comunicare verbala in limba italiana, cel putin la nivel B2;
- persoane pozitive, calme, rabdatoare;
- cunostinte medii de utilizare PC, multitasking;
- disponibile pentru lucru in ture.
Descrierea jobului
- gestionarea solicitarilor de informatii din partea clientilor;
- oferirea de solutii adaptate in conformitate cu procedurile companiei ︁︀︂︃︃︇︅︀si nevoile clientilor;
- respectarea timpului alocat fiecarei proceduri in parte;
- respectarea standardelor de calitate ale companiei in raportul cu clientii sai.
Beneficii:
- contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile;
- pachet salarial compus din salariu fix plus tichete de masa, plus bonusuri de performanta;
- training initial platit, sesiuni de training ulterioare de refresh si suport continuu;
- oportunitatea de a lucra intr-o echipa unita, profesionista, relaxata.
Descrierea companiei
Grupul Open Mind a fost înființat în anul 2007 urmând ca în câțiva ani să devină leader pe piața din România în sectorul Business Process Outsourcing, impunându-se prin calitatea serviciilor oferite. În 2010, Open Mind își dublează numărul de angajați prin deschiderea unei noi filiale în Brașov. În 2016 încă o altă filială ia naștere în orașul Botoșani.
Activitățile din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactivă (Teleselling/Outbound calls), și Telemarketing, stabilirea întâlnirilor de afaceri în sectorul business. Atât în sediul de la Brașov cât și în Iași avem și proiecte Inbound de asistentă tehnică software și hardware în domeniul IT- Information Technology și asistentă clienți.
Munca noastră presupune contacte cu diferite persoane zi de zi. Atitudinea și profesionalismul la telefon, comunicarea pozitivă, cum să fii persuasiv, empatia, capacitatea de a construi relații interumane cu clienții, precum și modul în care se desfășoară o convorbire telefonică, toate aceste noțiuni sunt explicate pentru fiecare proiect în parte, în cadrul training-ului inițial. Formarea continuă este de asemenea asigurată și structurată în funcție de nevoile profesionale de perfecționare ale fiecărui angajat în parte.
- 20 Sept. 2024
Operator Call Center
Clinica Dental Excellence Servicii Stomatologice
București3500 - 5000 RON net / lună -