Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Business Travel Planner with French

Veo Worldwide Services
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ce ne dorim de la tine:
Studii superioare finalizate.
Cunoștințe solide de franceză (minim nivel B2-C1).
Cunoștințele de limba engleză sunt un plus binevenit
Experiență de minim 1 an de preferat în turism sau administrație.
Pasiune pentru organizare, planificare călătorii.
Abilități excelente de organizare și prioritizare a sarcinilor.

Descrierea jobului

Ce vei face:
Planifici și organizezi deplasările pentru angajații noștri: rezervări de zboruri, hoteluri, transferuri și mașini, plus gestionarea ︁costurilor.
Găsești soluții pentru fiecare călătorie, actualizezi tabele cu detaliile organizatorice pentru fiecare deplasare, validezi facturi și propui noi furnizori.
Oferi suport angajaților noștri în timpul călătoriilor și te asiguri că au tot ce le trebuie, de la asigurări medicale la contacte de urgență.
Comunici eficient cu managerul operațional despre orice schimbare: anulări, reprogramări sau urgențe.

Ce îți oferim:
Training și coaching pentru a excela în acest rol.
Oportunități reale de creștere profesională într-un mediu dinamic.
Spații de relaxare și o zi liberă de ziua ta de naștere!
Activități de wellbeing, concursuri sportive și o platformă de beneficii cu reduceri la magazine, asigurări medicale, vouchere și multe altele!

Dacă sună ca o provocare pe gustul tău, te așteptăm în echipa noastră!

Descrierea companiei

VEO Worldwide, un furnizor de servicii B2B de renume din Europa, activează cu succes în industrie de 18 ani. Povestea noastră a început în 2006, când NOZ, liderul european în domeniul lichidărilor de stocuri, și-a extins activitatea în Europa de Est și Africa. Inspirați de viziunea și mediul lor agil, am integrat aceste principii în cultura noastră dinamică și orientată spre viitor.

La VEO, ne dedicăm dezvoltării de soluții care îi ajută pe antreprenori să gestioneze eficient stocurile nevândute, fie că este vorba despre colecții anterioare, produse cu termen scurt de valabilitate sau comenzi anulate. Angajamentul nostru față de implicare, transparență, solidaritate, îmbunătățire continuă și competență a reprezentat fundamentul mărcii noastre. Cu birouri în 9 țări, suntem mândri să anunțăm deschiderea unui nou birou în India, în 2024.

Invităm profesioniști cu experiență, precum dumneavoastră, să ni se alăture pentru a consolida brandul nostru și a contribui la succesul economiei circulare. Împreună putem obține rezultate remarcabile.

Publicat 9 Ian. 2025Reactualizat 9 Ian. 2025Expiră 8 Febr. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.