Candidatul Ideal
- Abilitati de invatare rapida si memorie buna;
- Bune cunostiinte de operare PC (Microsoft Office);
- Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris;
- Abilitati de identificare si solutionare a problemelor;
- Atitudine proactiva si orientare catre detalii;
Descrierea jobului
- Retine clientii care isi declara intentia de a rezilia contractul incheiat cu TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS SA si/sau clientii identificati cu risc mare de deconectare/portare, prin promovarea proactiva si reactiva a serviciilor oferite de companie, respectand procedurile de lucru existente.
- Ofera clientilor informatii corecte, complete, de inalta calitate si contribuie activ la indeplinirea obiectivelor compartimentului respectand standardele de calitate, prin indeplinirea obiectivelor individuale
ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
- Identifica motivul intentiei de reziliere/portare prin adresarea de intrebari relevante.
- Gestioneaza solicitarile de reziliere receptionate.
- Gaseste soluţii optime pentru client si companie si se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate avand ca scop combaterea motivul rezilierii identificat si retentionarea.
- Proceseaza modificarile pe conturile clientilor conform celor stabilite cu clientii in procesul de retentie intr-un timp optim si eficient, respectand procedurile interne de lucru.
- Foloseste corect aplicatiile cu care lucreaza, astfel incat sa ofere informatii corecte si sa inregistreze corect solicitarile clientilor in conformitate cu procedurile de lucru.
- Urmareste stadiul cererilor inregistrate si contacteaza clientii atunci cand este cazul, pentru a le oferi informatiile necesare/stadiul si finalizarea acestora.
Descrierea companiei
Telekom Romania Mobile Communications este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii, parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente. Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru.
Misiunea noastră Oferim clienților noștri experiența pe care și-o doresc, având grijă de ei și punându-le interesele pe primul loc. Sloganul nostru „Mobil așa cum vrei” este principiul nostru călăuzitor. Simplificăm viața clienților, oferindu-le mobilitate nelimitată, pentru a ramâne conectați oriunde și oricând, de pe orice dispozitiv, fără probleme și fără griji. La un preț corect, fără clauze ascunse.
Tot ceea ce facem are ca scop câștigarea încrederii clienților – pentru a deveni alegerea lor #1. De aceea, facem clienților promisiuni pe care le respectăm. Respectarea promisiunilor este principiul ce stă la baza câștigarii încrederii. Suntem obsedați de respectarea promisiunilor, pentru că ne dorim să nu distrugem încrederea pe care ne-o oferă fiecare client. Promisiunile reprezintă, de fapt, angajamentul nostru față de clienți și față de noi înșine de a face exact ceea ce trebuie.
Ca echipă, la Telekom Romania Mobile Communications cooperăm și discutăm deschis, dezbatem subiecte importante, acceptăm opinii diferite și ne respectăm reciproc, creând cel mai bun loc pentru performanță și dezvoltare profesională. Suntem conștienți că angajații noștri reprezintă capitalul nostru cel mai de preț, pentru asta încercăm continuu să le oferim programe și oportunități de dezvoltare în conformitate cu nevoile de învățare și așteptările lor de evoluție ca profesioniști. Telekom are nevoie de angajați motivați, competenți și dedicați găsirii celor mai bune soluții pentru dorințele clienților, utilizatorilor, partenerilor de afaceri sau altor parteneri ai companiei. Dacă vrei să faci parte dintr-o companie complexă și organizată cu gândul la eficientă și performanță, așteptăm să ne cunoaștem.
Pentru detalii privind data privacy, va rugam accesati linkul: https://tkrm.ro/informarecandidati