-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Business Operations & Development Manager

SC ROMERO IFN SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ne-ar place sa gasim la tine:
  • Gândire strategică și capacitatea de a conduce la schimbare, mentalitate si abordare antreprenorială;

  • Capacitate de adaptare si flexibilitate;

  • Excelente abilități de comunicare și relationare interpersonala, spirit de echipa;

  • Leadership si capacitatea de a dezvolta, motiva si coordona o echipa;

  • Puternice abilități analitice, de gandire critica si de project management;

  • Orientare catre identificarea solutiilor pentru depasirea provocarilor;

  • Tehnici de vanzare, negociere si persuasiune;
  • Studii superioare in domeniul economic;

  • Cunostinte de limba engleza – nivel mediu;

  • Experienta relevanta de management de business sau de anteprenoriat de minim 5 ani - elaborare si implementare bugete, elaborare de strategii si de planuri de actiuni; organizare de procese;

  • Experienta relevanta in coordonarea directa si dezvoltarea unei echipe medii;

  • Permis de conducere categoria B de minim 5 ani.

  • Disponibilitate pentru deplasari periodice in tara si in strainatate.

Descrierea jobului

Descrierea generala a misiunii: Managerul de operațiuni și dezvoltare a business-ului joacă un rol strategic în stimularea creșterii afacerii și ︁︈​︂︁︇​︁︀​︂︀︀in eficientizarea operaționala a companiei. Este responsabil de coordonarea operațiunilor de zi cu zi, dezvoltarea echipelor din subordine, dezvoltarea si implementarea inițiativelor strategice, identificarea oportunităților de afaceri și se asigura că obiectivele companiei sunt îndeplinite.
Candidatul ideal este un gânditor strategic, cu abilități excelente de conducere și o înțelegere profundă a operațiunilor de afaceri.

Ce vei face in echipa si cu echipa noastra:
  • Colaboreaza cu Directorul General cu privire la definirea strategiei companiei si a politicilor si procedurilor interne, participa activ si opefra sprijin in luarea deciziilor importante ce vizeaza investii, buget, echipa, planuri de dezvoltare etc;

  • Coordoneaza implementarea strategiei de cresterere si dezvoltare a celor 2 linii de business – Romero Amanet si Maia Bijou;

  • Stabileste obiective specifice corelate cu obiectivele companiei, monitorizeaza evolutia pprincipalilor indicatori specifici activitatii, defineste planuri de actiune si monitorizeaza implementarea acestora, oferind suportul necesar.

  • Gestioneaza P&L si bugete, intocmeste rapoarte/statistici/lunare/trimestriale/anuale pentru conducerea companiei.

  • Stabileste si negociaza politica de pret a companiei tinand de factorii externi si interni;

  • Urmăreste gradul de satisfacție al clienților și implementeaza măsurile necesare de imbunatatire si dezvoltare a relatiei de lunga durata cu acestia.

  • Coordoneaza activitatea celor 20 de agentii Romero ce ofere servicii de amanet si 2 magazine de bijuterie Maia Bjou, monitorizeaza si asigura buna functionare a acestora;

  • Evalueaza, instruieste si ofera sprijin constant pentru dezvoltarea competentelor si abilitatilor membrilor echipei, gestioneaza echipa din subordonare, în conformitate cu politicile companiei.

  • Coordoneaza activitatea zilnica a subordonatilor, identifica si solutioneaza situatiile aparute;

  • Lucreaza in stransa legatura cu departamentele de HR, Marketing, Evaluare metale pretioase, Serviciu clienti si altele, in vederea atingerii obiectivelor stabilite la inceputul fiecarui an, precum si imbunatatirea constanta a politicilor si procedurilor interne.

  • Cerceteaza si dezvolta metode si proceduri noi de management, pentru eficientizarea activitatii;

  • Negociaza si administreaza contractele cu partenerii cheie ai companiei (furnizori, clienti, parteneri);

​O echipa dedicata iti va fi alaturi tot timpul, impreuna cu o serie de beneficii si intrumente de lucru:

  • Autonomie si putere decizionala in plan operational si in colaborare directa cu directorul general si actionariatul companiei in plan strategic;

  • Sprijin pentru evolutia profesionala si dezvoltarea personala prin programe de training, de mentorat si coaching, de teambuilding;

  • Cultura organizationala orientate catre oameni si catre clienti, mediu de lucru placut si dinamic, intr-o companie stabila, in plina dezvoltare, avand investitii continue, in oameni si in infrastructura;

  • Pachet de beneficii atractiv, avand sistem complex si competitiv de bonusuri, la care se adauga si alte avantaje (tichete de masa; prime de vacanta, zi de nastre, Craciun, Paste; reduceri la achizitia de produse din portofoliul companiei);

  • Toate instrumentele de lucru necesare pentru desfasurarea activitatii (masina de serviciu, laptop, telefon si altele).

Descrierea companiei

Grupul de firme Romero este prezenta pe piata locala de profil de peste 27 ani, avand 3 linii de business: Romero Amanet, Romero Exchange, Maia Bijou. Activitatile companiei se desfasoara in 20 de agentii Romero situate in orasele Galati, Bucuresti si Tecuci, Ramnicu Sarat, Focsani si Braila, precum si 2 magazine de bijuterii din aur si cu pietre pretioase Maia Bijou. Mai multe detalii despre activitatea grupului puteti regasi pe www.romero.ro si https://www.maiabijou.ro/
Publicat 3 Dec. 2024 Reactualizat 4 Dec. 2024 Expiră 2 Ian. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.