Business Developer
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Agent dezvoltare portofoliu / Agent vanzari in Cluj-Napoca
Candidatul ideal este o persoana competitiva, auto-motivata, care prospera intr-un mediu in schimbare rapida. Trebuie sa fie confortabil cu vanzarea directa (telefonica), lucrul cu parteneri, crearea interesului in serviciile noastre si sa aiba cunostinte de calificare a prospectelor si incheierea vanzarii.
Cerinte:
- Diploma de licenta, preferabil in domeniul economic ori experienta echivalenta in vanzari;
- 1-3 ani de experienta in vanzari;
- Aptidudini excelente de comunicare scrisa si verbala;
- Abilitati de multi-tasking, organizare si prioritizare.
- Pasionat si de incredere
- Muncitor la standarde Inalte
- Orientat catre soluții, proactiv
- Orientat spre crestere
- rabdator, tolerant si perseverent
- energic, dinamic, spontan
- sigur de sine si sa aiba simt de raspundere
- sa aiba capacitatea de a asculta cu atentie, de a argumenta si convinge, de a se automotiva, de a face transfer de incredere
- orientat spre detalii, gandire logico - matematica
- compentente de negociere, de a vinde servicii, de a dezvolta relatii profesionale, cunostinte de vanzare consultativa
- orientat spre client
- abilitati de comunicare verbala cat si in scris
- abilitatea e a rezolva probleme si de a lua decizii
- sa fie motivat de targete (indeplinirea targetelor)
- abilitatea de a lucra singur, dar si in echipa
- abililitati de a lucra in MS Office
- permis de conducere categoria B
- limba Engleza – nivel mediu (conversational si scris)
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Descoperirea de noi oportunitati de vanzare, atat inbound, cat si outbound (cold mailing si cold calling);
- Pregatirea contactarii clientilor, prin cercetarea companiei si a tuturor informatiilor necesare despre persoana de contact;
- Identificarea tendintelor de cumparare ale clientilor si raportarea acestor date catre management;
- Introducerea, actualizarea si mentinerea la un nivel calitativ a informatiilor din CRM despre lead-uri, prospecte si oportunitati.
- Identificarea si evaluarea nevoilor clientilor;
- Ofertarea serviciilor si negocierea contractelor;
- Indeplinirea targetelor stabilite;
- Planificarea, analiza si raportarea activitatii;
- Administrarea si dezvoltarea permanenta a portofoliului de clienti.
- Prezentarea, promovarea si vanzarea serviciilor de arhivare;
Beneficii:
- Telefon, laptop de serviciu
- Masina de serviciu
- Tichete de masa
- Cursuri de dezvoltare personala
- Team-building
- Program de munca : L-V 8h
Descrierea companiei
Arhivatorul este cel mai generos depozit de documente situat in regiunea Nord-Vest a Romaniei. Localizarea strategica la intersectia judetelor Cluj, Alba si Mures (cca. 50 km distanta de resedintele acestora), la 10 km de nodul de intrare pe Autostrada Transilvania si la doar 1 km de E60, pe DJ 107F, faciliteaza accesul rapid spre si dinspre orice colt al tarii.
Depozitul Arhivatorul, finalizat in 2015, are suprafata construita de 5.000 mp si are capacitatea de pastrare si conservare a peste 200.000 de metri liniari de arhiva in cele mai bune conditii de siguranta si integritate. Este dotat ultramodern cu echipamente si sisteme integrate de gestiune, monitorizare si securitate.