Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Benefits & HR Specialist

DELIVERY SOLUTIONS
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

We’d love it if you had:

  • Bachelor's degree in HR or a related field.
  • Certificate of Human Resources Inspector.
  • Knowledge of labor legislation.
  • Advanced ︁︀​︂︃︃​︇︉​︆︄PC operating skills (Excel, Word).
  • Strong attention to detail, excellent organizational and prioritization skills.
  • Exceptional communication and interpersonal skills.
  • Positive attitude and a people-oriented approach.

You need to successfully:

  • Managing the necessary documentation for hiring, modifying, and terminating employment contracts, including employee signatures.
  • Overseeing and verifying employee database and personnel files in both physical and electronic formats.
  • Issuing certificates as requested by employees, such as those related to banking, general matters, medical documentation, and seniority.
  • Collaborating with department managers in the development and revision of job descriptions.
  • Compiling the required documentation for disciplinary actions and investigations.
  • Providing information and guidance to the company employees on labor legislation, salary calculations and benefits.
  • Managing all employee benefits at a company-wide level.
  • Coordinating with medical service providers for employee medical examinations.
  • Maintaining regular communication with the benefits providers.
  • Ensuring the accurate completion and verification of attendance records for monthly salary calculations and meal voucher ordering.
  • Assisting employees in utilizing the internal application for proper attendance recording, including vacation requests and unpaid leaves.
  • Providing support to colleagues within the HR division.
  • Developing various reports for the HR department.
  • Active involvement in various HR digitization projects

What comes with the job?

  • A motivating salary package & flexible benefits;
  • Specialized trainings & free access to learning platforms;
  • Subscription for private medical services;
  • Development possibilities within a young and dynamic team;
  • Good working environment in a continuously expanding company.

Descrierea companiei

Ce facem noi? Oferim servicii de curierat de calitate și construim cea mai mare rețea de lockere la nivel național. În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în cele două Hub-uri logistice de lângă Chitila și Sibiu.
 

Am intrat pe piața de curierat în 2007, iar acum suntem unul dintre principalii jucători din piața românească. Investind masiv în tehnologie, am devenit una dintre companiile de încredere cu cea mai accelerată creștere. Fiecare experiență prin care trecem este un prilej pentru a învăța cum să devenim mai buni și, pentru că ne dorim să creștem alături de clienții noștri, am deschis drumul transparenței în curierat.

 

Viziunea și cultura noastră antreprenorială este legată de inovație, de dorința de evoluție și dezvoltare. De aceea asigurăm echipei noastre tinere și determinate un mediu de lucru plăcut și dinamic, precum și tot sprijinul de care are nevoie pentru ca fiecare dintre noi – și toți împreună – să creștem frumos, să fim mai buni în fiecare zi.
 

Dacă valorile și misiunea Sameday sunt apropiate de ale tale și ai încredere că poți pune umărul la realizarea lor, te așteptam în echipa noastră.

Publicat 4 Sept. 2024 Reactualizat 19 Sept. 2024 Expiră 4 Oct. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.