Candidatul Ideal
Anunț de Angajare: Back Office/Vânzări, vorbitor de limba Franceza sau Engleza sau Spaniola.
Ești o persoană organizată, cu experiență în vânzări și cunoștințe avansate de limbă franceză sau engleza? Atunci vrem să te cunoaștem!
NU este un job remote. Se lucreaza de la biroul din Cluj-Napoca.
Cerințe:
Experiență anterioară în vânzări sau în suport back office, de minimum 2 ani;
Cunoștințe excelente de limbă franceză sau engleza sau spaniola (scris și vorbit) Nativ;
Abilități excelente de comunicare și negociere;
Capacitate de organizare, atenție la detalii și orientare către rezultate;
Cunoștințe operare PC (MS Office);
Avantaj experiență în utilizarea unui CRM;
Atitudine proactivă și spirit de echipă.
Ești o persoană organizată, cu experiență în vânzări și cunoștințe avansate de limbă franceză sau engleza? Atunci vrem să te cunoaștem!
NU este un job remote. Se lucreaza de la biroul din Cluj-Napoca.
Cerințe:
Experiență anterioară în vânzări sau în suport back office, de minimum 2 ani;
Cunoștințe excelente de limbă franceză sau engleza sau spaniola (scris și vorbit) Nativ;
Abilități excelente de comunicare și negociere;
Capacitate de organizare, atenție la detalii și orientare către rezultate;
Cunoștințe operare PC (MS Office);
Avantaj experiență în utilizarea unui CRM;
Atitudine proactivă și spirit de echipă.
Descrierea jobului
Responsabilități:
Gestionarea comenzilor și menținerea relației cu clienții existenți;
Oferirea de suport administrativ pentru echipa de vânzări;
Pregătirea și actualizarea documentației comerciale;
Monitorizarea și raportarea indicatorilor de vânzări;
Menținerea unei comunicări fluente cu partenerii internaționali.
Ce oferim:
Pachet salarial atractiv, corelat cu experiența și performanța;
Buget Transport;
Masa de pranz;
Mediu de lucru plăcut, într-o echipă profesionistă și dinamică;
Posibilități de dezvoltare profesională și acces la traininguri de specialitate;
Program de lucru flexibil și echilibru între viața personală și profesională.
Dacă ești interesat/ă astepatam CV-ul tau!
Te așteptăm să faci parte din echipa noastră!
Gestionarea comenzilor și menținerea relației cu clienții existenți;
Oferirea de suport administrativ pentru echipa de vânzări;
Pregătirea și actualizarea documentației comerciale;
Monitorizarea și raportarea indicatorilor de vânzări;
Menținerea unei comunicări fluente cu partenerii internaționali.
Ce oferim:
Pachet salarial atractiv, corelat cu experiența și performanța;
Buget Transport;
Masa de pranz;
Mediu de lucru plăcut, într-o echipă profesionistă și dinamică;
Posibilități de dezvoltare profesională și acces la traininguri de specialitate;
Program de lucru flexibil și echilibru între viața personală și profesională.
Dacă ești interesat/ă astepatam CV-ul tau!
Te așteptăm să faci parte din echipa noastră!
Descrierea companiei
STELMARK IMPEX SRL este unic importator si distribuitor de produse wellness, fitness, home and office, cu exclusivitate pe brandurile producatorului japonez Fuji Medical Instruments LTD, produse Health Care, brand FUJIIRYOKI, precum si Ogawa, Bodyfriend, MDX, Johnson Fitness, Matrix.
Obiectul de activitate al companei este importul si distributia in Romania si 10 tari din Uniunea Europeana, de produse premium din domeniul HealtCare, fitness, mobilier birou high tech si mobilier pentru acasa.
Joburi similare