Auditor intern in domeniul calității
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- studii superioare (inginerie, inginerie medicala sau bioinginerie – constituie avantaj);
- experienta in sistemul integrat al managementului calității - minim 3 ani;
- experienta in auditul calității într-o companie din domeniul medical - constituie avantaj;
- certificare de auditor intern;
- cunoasterea standardelor de calitate ISO 9001, ISO 13485, ISO 14001 si ISO 45001;
- limba engleza - nivel avansat;
- cunostinte bune operare PC;
- atentie la detalii, corectitudine, rabdare;
- proactivitate si orientare catre rezultate;
- bune abilitati de organizare;
- abilitati de comunicare si relaționare.
Descrierea jobului
Domeniul de activitate al companiei este in aria producției si comercializării dispozitivelor medicale.
Responsabilități:
- elaborează instrucțiuni de lucru pentru firmele beneficiare, in conformitate cu standardele de calitate si ofera servicii de auditare si consultanta in domeniul calitatii
- întocmește listele de verificare aferente auditurilor planificate
- efectuează auditurile interne în domeniul calitatii în conformitate cu programele si planificarile auditurilor aprobate
- evaluează conformitatea, eficienta si eficacitatea sistemului calitatii la nivelul firmelor
- întocmește raportul de audit
- sesizează neconformitățile identificate in timpul auditului, urmareste efectuarea actiunilor aferente neconformitatilor si verifica eficacitatea actiunilor corective
- asigura suport tehnic in vederea întocmirii informărilor periodice privind legislația in domeniul dispozitivelor medicale
- participa la auditurile interne si externe
- se asigura de veridicitatea si acuratetea tuturor datelor cu privire la calitate si colaboreaza cu alte departamente pentru pregatirea rapoartelor cu privire la mentinerea sau imbunatatirea calitatii
- asigura relația cu autoritățile de supraveghere cu privire la auditurile externe ulterioare
- traduce in lb. engleza documentatia din dosarele tehnice ale DM si documentele SMQ verificate la auditurile externe
- aduce la cunostinta directorului de Calitate incidentele raportate de catre autoritatile competente pentru DM similare cu cele fabricate
- participa la investigarea cauzelor incidentelor si a reclamatiilor din faza de post-productie si la intocmirea documentatiei necesare
- urmareste stadiul de rezolvare al actiunilor corective/ preventive in cazul incidentelor/ retragerii de pe piata a produselor
- asigura suport tehnic in vederea actualizarii dosarelor pentru fiecare tip de dispozitiv medical fabricat
Beneficii:
- Mediu de lucru dinamic şi profesionist;
- Posibilitate de dezvoltare profesională;
- Salariu motivant;
- Telefon de serviciu;
- Asigurare medicală privată după perioada de probă;
- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată.
Descrierea companiei
Compania Top Performance Management s-a înfințat în anul 2019, ca o companie de servicii și soluții integrate de consultanță în:
- Contabilitate | Consultanță fnanciară | Audit
- Managementul Resurselor Umane
- Branding, marketing & design
- Traduceri
- Managementul flotei auto
- Transport și expediții
- Consultanță juridică pentru afaceri
- Soluții administrare clădiri