Candidatul Ideal
Studii superioare
Abilitati in utilizarea aplicatiilor Microsoft Office( Word, Excel, Outlook)
Abilitati excelente de comunicare, abordare proactiva, persoana organizata si atenta la detalii;
Atitudine si conduita caracterizate de profesionalim, orientata spre rezultate si rezolvarea problemelor;
Excelenta capacitate de coordonare, atentie distributiva, planificare si prioritizare a task-urilor
Cunostinte limba Engleza - minim B2
Cunostinte limba Turca - constituie avantaj
Abilitati in utilizarea aplicatiilor Microsoft Office( Word, Excel, Outlook)
Abilitati excelente de comunicare, abordare proactiva, persoana organizata si atenta la detalii;
Atitudine si conduita caracterizate de profesionalim, orientata spre rezultate si rezolvarea problemelor;
Excelenta capacitate de coordonare, atentie distributiva, planificare si prioritizare a task-urilor
Cunostinte limba Engleza - minim B2
Cunostinte limba Turca - constituie avantaj
Descrierea jobului
Responsabilitati:
Transmiterea rapoartelor: vânzări zilnice, facturare, intocmirea registrului de casa, relatia cu banca;
Administrarea portofoliului de clienti,
Identifica potentiali clienti si incheie contracte comerciale,
Promoveaza si comercializeaza produsele si serviciile firmei,
Analizeaza cerintele clientilor si acorda consultanta privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare,
Urmareste derularea contractelor in termenii prevazuti de acestea, respectarea termenelor de plata si a limitelor de credit,
Verificarea și înregistrarea facturilor primite de la colaboratori;
Arhivarea tuturor documentelor: contracte, documente suplimentare, comenzi, oferte, facturi, etc;
Stabilirea întâlnirilor, activități de protocol, servirea ceaiului/cafelei pentru oaspeți;
Verificarea stocului și aprovizionarea cu materiale de birou și de protocol, coordonarea activităților de protocol ale companiei (apă, cafea, ceai, produse de curățare);
Solicitarea de oferte pentru obținerea celor mai bune costuri pentru diverse servicii necesare;
Realizarea de rapoarte lunare (performanța lunii anterioare) și trimiterea acestora Directorului General.
Beneficii:
Venituri motivante
Telefon
Dupa perioada de proba oferim masina de serviciu.
Transmiterea rapoartelor: vânzări zilnice, facturare, intocmirea registrului de casa, relatia cu banca;
Administrarea portofoliului de clienti,
Identifica potentiali clienti si incheie contracte comerciale,
Promoveaza si comercializeaza produsele si serviciile firmei,
Analizeaza cerintele clientilor si acorda consultanta privind caracteristicile produselor si conditiilor de vanzare,
Urmareste derularea contractelor in termenii prevazuti de acestea, respectarea termenelor de plata si a limitelor de credit,
Verificarea și înregistrarea facturilor primite de la colaboratori;
Arhivarea tuturor documentelor: contracte, documente suplimentare, comenzi, oferte, facturi, etc;
Stabilirea întâlnirilor, activități de protocol, servirea ceaiului/cafelei pentru oaspeți;
Verificarea stocului și aprovizionarea cu materiale de birou și de protocol, coordonarea activităților de protocol ale companiei (apă, cafea, ceai, produse de curățare);
Solicitarea de oferte pentru obținerea celor mai bune costuri pentru diverse servicii necesare;
Realizarea de rapoarte lunare (performanța lunii anterioare) și trimiterea acestora Directorului General.
Beneficii:
Venituri motivante
Telefon
Dupa perioada de proba oferim masina de serviciu.
Descrierea companiei
Suntem o companie specializată în comercializarea de aparate de aer condiționat, sisteme de încălzire, precum și piese si accesorii auto destinate microbuzelor. Activitatea noastră se desfășoară la sediul situat în localitatea Voluntari, unde oferim produse de calitate și soluții adaptate nevoilor clienților noștri, punând accent pe eficiența energetică și performanța echipamentelor. Scopul nostru este să asigurăm un serviciu de înaltă calitate, susținând dezvoltarea unui transport mai confortabil și eficient