Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Assistant Manager, Sebes

IMSAT SA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ești o persoană organizată, atentă la detalii și dornică să crești profesional într-un mediu dinamic? Căutăm un Assistant Manager care să sprijine echipa noastră în activități administrative, urmând să preia treptat responsabilități în zona raportărilor financiare.

Ne dorim o persoană care:

Are studii superioare finalizate în domeniul economic (minim licență; master – un avantaj).
Deține experiență de minim 3 ani într-un rol administrativ/economic.
Vorbește limba engleză la nivel mediu.
Are cunoștințe solide de MS Office (în special Excel) și experiență în lucrul cu softuri ERP sau baze de date.
Demonstrează capacitate de analiză și sinteză.
Este bine organizată, comunicativă, atentă la detalii și orientată către soluții.
Este integră, responsabilă și deschisă la învățare.

Descrierea jobului

Postul raportează Directorului Agenției Transilvania și implică intr-o prima fază următoarele responsabilități:

1. Suport administrativ:

Oferirea de asistență Directorului Agenției în activități zilnice (documente, organizare, planificare).
Gestionarea documentelor agenției (emitere, arhivare).
Administrarea pontajelor, concediilor și orelor suplimentare ale angajaților.

Ulterior, veti prelua si:

2. Gestiunea documentelor financiare:

Analizarea și gestionarea documentelor contractuale și financiare.
Monitorizarea derulării contractelor cu clienții și furnizorii, inclusiv verificarea și transmiterea facturilor.
Sprijinirea elaborării și urmării cash-flow-urilor proiectelor.

3. Raportări financiare:

Participarea la realizarea lucrărilor specifice de închidere lunară (analiza proiecte, raport de producție).
Realizarea rapoartelor financiare solicitate și monitorizarea performanțelor financiare ale agenției.
Contribuirea la elaborarea și urmărirea bugetului de venituri și cheltuieli.

4. Optimizarea proceselor:

Identificarea soluțiilor pentru eficientizarea proceselor financiare și operaționale.
Respectarea și aplicarea procedurilor interne, inclusiv a prevederilor Sistemului de Management Integrat.

Ce oferim:

Pachet salarial atractiv, bonuri de masă, al 13-lea salariu și pachet de servicii medicale la o clinica privata
Oportunități reale de dezvoltare catre zona financiara
Un mediu de lucru dinamic și motivant, cu accent pe dezvoltare continuă.


Numai candidații selectați vor fi contactați.

Descrierea companiei

Proiectant si integrator de solutii multi-tehnice, IMSAT ofera servicii integrate ca antreprenor general sau divizate ca furnizor de pachete tehnice, pentru urmatoarele specializari: automatizari si sisteme industriale, roboti industriali si sisteme de celule robotizate, sisteme de securitate, instalatii electrice, instalatii mecanice, HVAC si echipamente electrice.

Recunoscuti ca experti de incredere, suntem alaturi de clientii nostri in toate etapele unui proiect, de la proiectare la management de proiect, fabricatie, montaj, punere in functiune si mentenanta si oferim solutii pentru cele mai complexe aplicatii din domeniile: industrial, infrastructura cladiri, infrastructura transporturilor si energie.

Membra a grupului francez SNEF din 2007, IMSAT numara astazi un colectiv de peste 900 de angajati, o cifra de afaceri medie anuala de 60 de milioane de euro, cu proiecte implementate in peste 35 de tari de pe glob in cei 60 de ani de istorie.

Publicat 24 Febr. 2025Reactualizat 24 Febr. 2025Expiră 26 Mart. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.