Candidatul Ideal
1. Ai un job remote și dorești o colaborare part-time pentru a-ți suplini veniturile:
Acest job NU este potrivit pentru persoanele care caută job full-time sau au un job full-time cu prezență la birou. ︀︇︍︀︃︅︂︊︂︆︄︆︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎︀︇︍︀︃︅︂︊︂︆︄︆︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅
2. Ai studii superioare: Ai o diplomă de licență în economie, drept sau alte specializări relevante.
3. Ai experiență în rol de asistent de minimum 1 an.
4. Ai o obsesie pentru organizare: Folosești calendar, listă de task-uri și lași tot timpul lucrurile în ordine la finalul zilei de muncă.
5. Ai abilități excelente de comunicare verbală și scrisă: Scrii corect gramatical, la obiect și cu claritate.
6. Poți lucra independent: Îți gestionezi task-urile în mod autonom, fără să ai nevoie de supraveghere constantă.
7. Ai experiență de lucru cu aplicații digitale (Chat GPT, Google Drive etc.).
Acest job NU este potrivit pentru persoanele care caută job full-time sau au un job full-time cu prezență la birou. ︀︇︍︀︃︅︂︊︂︆︄︆︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎︀︇︍︀︃︅︂︊︂︆︄︆︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅
2. Ai studii superioare: Ai o diplomă de licență în economie, drept sau alte specializări relevante.
3. Ai experiență în rol de asistent de minimum 1 an.
4. Ai o obsesie pentru organizare: Folosești calendar, listă de task-uri și lași tot timpul lucrurile în ordine la finalul zilei de muncă.
5. Ai abilități excelente de comunicare verbală și scrisă: Scrii corect gramatical, la obiect și cu claritate.
6. Poți lucra independent: Îți gestionezi task-urile în mod autonom, fără să ai nevoie de supraveghere constantă.
7. Ai experiență de lucru cu aplicații digitale (Chat GPT, Google Drive etc.).
Descrierea jobului
Acest job este remote și part-time (20-60 de ore pe lună), iar colaborarea este pe bază de PFA sau SRL. ︁︀︂︃︃︁︂︇︁︂︈Scopul jobului ︁︀︂︃︃︈︃︁︃︀︁︀︂︃︃︉︉︁︂︈este de a oferi suport administrativ și organizatoric unui antreprenor.
Responsabilități:
Responsabilități:
- Răspuns la email-uri și comunicare cu partenerii
- Facturare și organizarea documentelor financiare
- Planificarea și organizarea întâlnirilor
- Documentarea discuțiilor și a deciziilor din ședințe
- Monitorizarea progresului și crearea de rapoarte lunare
- Gestionarea calendarului
- Research furnizori și obținere oferte
- Redactare și trimitere contracte către clienți
- Etc.
Descrierea companiei
Brici: Asistenți de business remote pentru antreprenorii români.
Gestionăm admin, finance, email & calendar management, customer care & social media.
https://brici.ro/asistenti-de-business
Publicat
5 Oct. 2024
Reactualizat
5 Oct. 2024
Expiră
12 Oct. 2024
Joburi similare
-
- 1 Oct. 2024
Asistent Manager cu Experienta in Contabilitate Primara
TOP DEFENDER S.R.L.
Suceava3000 - 5000 RON net / lună