Asistent receptie- (asistent medical)
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Dacă ești o persoană bine organizată, dinamică, flexibilă, cu bune abilități de comunicare, cu o atitudine pozitivă și deschisă, atunci te așteptăm să faci parte din clinica noastra.
Ești omul potrivit dacă ai
- studii în domeniu (școală postliceală/facultate de specialitate); experiență de lucru cu softul SIUI de la Casa de Asigurări de Sănătate (reprezintă un avantaj);
- cunoștințe de operare PC MS Office, Word, Excel, Internet, Outlook
- capacitatea de a lucra în echipă;
- abilități de planificare, organizare, intervenție și raportare;
- persoana pragmatică, practică, orientată către rezultate;
- fire responsabilă;
- capacitate de organizare, planificare;
- spirit analitic, meticulozitate, rigoare;
- motivație.
Descrierea jobului
- a asigura înregistrarea corectă a datelor în evidențele primare (registrul de consultații, ︁︀︂︃︃︈︃︁︇︄︅︂︁︄︁︁︂︄registrul de tratamente)
- a întocmi evidențele, a prelucra datele statistice și a le comunica periodic către CAS și DSP;
- a recunoaște și a identifica grupele de risc și problemele de sănătate la pacienții de pe listă;
- a semnala, în scris, cazurile deosebite la pacienții de pe listă, a le analiza împreună cu medicul și a stabili modul de intervenție;
- a ține evidența materialelor sanitare și medicamentelor;
- a supraveghea sterilizarea, respectiv colectarea materialului și instrumentarului de unică folosință utilizat și se asigură de depozitarea acestora în vederea distrugerii
- a asista și a ajuta medicul la efectuarea consultațiilor medicale, a efectua programările și triajul pacienților;
- a răspunde cu promptitudine la solicitările bolnavilor și a informa medicul asupra oricărei solicitări care se referă la îngrijirea medicală a bolnavilor;
- a prelua si redirectiona apelurile telefonice, pentru a efectua programari/reprogramarile sedintelor;
- a asigura mentenanta spatiului de birouri/cabinete – preia solicitarile/sesizarile, mentine legatura cu firma de mentenanta, in vederea solutionarii aceastora;
- a asigura necesarul de consumabile/obiecte de inventar, etc. – centralizare necesar, efectuare comenzi, receptie comenzi, alocare produse conform necesar.
- mediu de lucru dinamic și empatic în care prețuim diversitatea, inovația, responsabilitatea, automanagementul și grija față de copii.
Descrierea companiei
Cu o poveste relativ recentă, clinica Medmind face parte din comunitățile care abordează problematica autismului. Dedicăm eforturi constante eradicării stigmatului despre afecțiunile psihice, construirii unui discurs corect și a unei atitudini tolerante față de neurodiversitate prin educarea familiilor, pregătirea comunității pentru acceptare și integrare reală și creșterea accesului la decontare și servicii suport.
Specialiștii noștri cu experiență, psihologi, psihoterapeuți, psihopedagogi și asistenți sociali, înțeleg impactul pe care un diagnostic îl are asupra familiei, pe plan psihologic, emoțional, social și financiar. Clinica Medmind s-a înființat tocmai pentru a răspunde nevoii complexe și a oferi familiei un portofoliu complet de instrumente pentru a se descurca în această situație unică, crearea unei echipe de medici responsabili de diagnosticul medical, reprezentând un pas esențial în dezvoltarea planului de intervenție.