Candidatul Ideal
- Cunoștințe teoretice solide;︍︁︉︆︋︎️️︌︆︅︃︁︁︎︎︈︇︆︂︍︎︅︋︉︋️︍︊︆︀︎
- Abilități de lucru la calculator;
- Atitudine pozitivă, personalitate caldă, orientată către pacient și nevoile ︍︁︉︆︋︎️️︌︆︅︃︁︁︎︎︈︇︆︂︍︎︅︋︉︋️︍︊︆︀︎acestuia;
- Abilități de comunicare;
- Promptitudine, concentrare și atenție distributivă;
- Abilități de lucru la calculator;
- Atitudine pozitivă, personalitate caldă, orientată către pacient și nevoile ︍︁︉︆︋︎️️︌︆︅︃︁︁︎︎︈︇︆︂︍︎︅︋︉︋️︍︊︆︀︎acestuia;
- Abilități de comunicare;
- Promptitudine, concentrare și atenție distributivă;
Descrierea jobului
- Poziționarea pacientului și supravegherea acestuia în funcție de nevoile și indicațiile de examinare;
- Pregatirea pacientului și a materialelor ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄necesare examenului radiologic și imagistic;
- Înregistrarea pacientilor în registrul de consultații cu datele de identitate necesare;
- Înscrierea rezultatelor investigațiilor în registrul de consultații radiologice și imagistice;
- Asigurarea evidenței examenelor de radiologie, CT;
- Păstrarea evidenței la zi a materialelor consumabile;
- Asigurarea utilizării în condiții optime a aparaturii și sesizarea oricărei defecțiuni în vederea menținerii în stare de funcționare;
- Utilizarea și păstrarea, în bune condiții, a echipamentelor și a instrumentarului de unică folosință utilizat și depozitarea corespunzătoare a acestora în vederea distrugerii;
- Supravegherea ordinii și curățeniei la locul de muncă;
- Purtarea echipamentului adecvat;
- Executarea oricăror altor sarcini stabilite în fișa postului de către medicul șef sau la solicitarea unui cadru superior;
- Pregatirea pacientului și a materialelor ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄necesare examenului radiologic și imagistic;
- Înregistrarea pacientilor în registrul de consultații cu datele de identitate necesare;
- Înscrierea rezultatelor investigațiilor în registrul de consultații radiologice și imagistice;
- Asigurarea evidenței examenelor de radiologie, CT;
- Păstrarea evidenței la zi a materialelor consumabile;
- Asigurarea utilizării în condiții optime a aparaturii și sesizarea oricărei defecțiuni în vederea menținerii în stare de funcționare;
- Utilizarea și păstrarea, în bune condiții, a echipamentelor și a instrumentarului de unică folosință utilizat și depozitarea corespunzătoare a acestora în vederea distrugerii;
- Supravegherea ordinii și curățeniei la locul de muncă;
- Purtarea echipamentului adecvat;
- Executarea oricăror altor sarcini stabilite în fișa postului de către medicul șef sau la solicitarea unui cadru superior;