-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Asistent proiect/Asistent manager

SC PENCRAFT SRL
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

PENCRAFT caută Asistent proiecte/Asistent manager pentru biroul de consultanta din Iasi. Dacă eşti o persoană entuziasta, axata pe dezvoltare profesionala si personala continua, pui pasiune in ceea ce faci si te simti excelent intr-un mediu de lucru profesionist, te invitam sa te alaturi echipei PENCRAFT! La PENCRAFT vei fi implicat în proiecte si misiuni de consultanță de anvergura si vei avea ocazia sa inveti si sa te perfectionezi continuu alaturi de cei mai buni experti în domeniu.

Profilul candidatului:
  • Studii superioare economice/comunicare si relații publice;
  • Experienta de minim 6 luni pe un post similar sau intr-un domeniu relevant conex;
  • Cunostinte avansate de operare PC (Word, Excel, Power Point, etc.);
  • Permis de conducere categoria B – constituie un avantaj;
  • Excelente abilitati de exprimare verbala si in scris;
  • Capacitatea de a lucra in echipa;
  • Abilităţi de analiză şi sinteză a datelor şi informaţiiilor;
  • Capacitate de a identifica soluţii;
  • Abilitatea de a gestiona multiple proiecte/activităţi simultan;
  • Atitudine profesionista in abordarea provocarilor;
  • Creativitate şi flexibilitate în abordarea activităţilor;
  • Orientare spre calitate şi atentie la detalii;
  • Experienta de lucru cu termene limita si rezistenta la stres;
  • Posibilitate de adaptare la program prelungit.

Descrierea jobului

Postul de Asistent proiecte/Asistent manager presupune următoarele responsabilităţi:
  • Participarea la elaborarea proiectelor cu finanțare nerambursabilă europeană, inclusiv partea scrisă ︃​︁︃︃​︁︁︇​︁︁︃la documentațiile tehnice la nivel de Studiu de Fezabilitate și DALI;
  • Conceperea, tehnoredactarea de documente şi rapoarte;
  • Activități administrative sau de secretriat;
  • Colectarea şi centralizarea de date şi informaţii necesare elaborării și implementării proiectelor cu finanțare nerambursabilă europeană;
  • Gestionarea eficienta a activităţii de corespondenţă (telefoane/fax-uri, e-mail-uri, către colaboratorii, partenerii firmei si structurile externe);
  • Înregistrarea, stocarea şi clasificarea informaţiilor;
  • Suport la organizarea activităţilor tehnice şi de achiziţii, asamblarea şi aranjarea dosarelor ce conţin documentaţiile de finanţare, raportări tehnice, financiare intermediare/finale, copii xerox, scanare documentaţii de finanțare, documentații tehnice etc.;
  • Centralizarea şi actualizarea periodica a datelor şi informaţiilor de contact ale colaboratorilor si partenerilor firmei;
  • Gestionarea resurselor materiale şi informaţionale ale firmei, inclusiv arhiva.

Oferta (bonusuri, beneficii):
  • Pachet salarial motivant.
  • Bonusuri anuale in functie de rezultate si performanta.
  • Posibilitatea de a lucra in cadrul unei echipe tinere si dinamice.
  • Instruire si formare profesionala atât în cadrul firmei, cat si prin cursuri acreditate.
  • Posibilitate de dezvoltare profesională și personală.
  • Posibilitate de avansare in cariera.

Persoanele interesate de aceasta pozitie pot aplica si direct prin transmiterea CV-ul-ui insotit de o scrisoare de intentie la adresa de e-mail office@pencraft.ro. Confidentialitatea aplicarii este asigurata.

Descrierea companiei

PENCRAFT este o firmă privată cu capital românesc si o echipa de 30 de profesionisti, lider pe piata de consultanta si proiectare din regiunea Nord Est raportat la cifra de afaceri, numar de proiecte realizate si dimensiunea echipei de specialisti, specializată în oferirea de servicii de consultanţă strategică şi consultanţă în management de top, cu un real impact asupra dezvoltării comunităţii şi a mediului de afaceri. Prezenţa noastră de 15 ani pe piaţa de consultanţă în managementul proiectelor din România s-a concretizat în elaborarea şi implementarea cu succes a numeroase proiecte de anvergură, finanţate din fonduri europene nerambursabile, în valoare totală de peste 500 milioane de euro.

Unul dintre principalele noastre obiective se referă la dezvoltarea și construirea unei echipe de oameni talentati si pasionati de consultanta, perfect armonizata cu misiunea, obiectivele si strategia firmei, prin sprijinirea inițiativelor, promovarea entuziasmului, dezvoltarea talentelor si recompensarea rezultatelor.

Daca esti o persoana entuziasta, organizată, axata pe dezvoltare profesionala si personala continua, pui pasiune in ceea ce faci si te simti excelent intr-un mediu de lucru profesionist, te invitam sa te alaturi echipei noastre!
Publicat 22 Oct. 2024 Reactualizat 21 Nov. 2024 Expiră 21 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.