Candidatul Ideal
Daca esti o persoana organizata, empatica si cu abilitati excelente de comunicare, aceasta pozitie ar putea fi potrivita pentru tine.
- Experienta anterioara in domeniul administrativ sau asistenta personala reprezinta un avantaj;
- Abilitati excelente de comunicare si relationare interpersonala;
- Capacitatea de a lucra sub presiune si de a rezolva problemele eficient;
- Discretie si atentie la detalii;
- Cunostinte solide de limba engleza
- Cunostinte avansate de lucru pe computer
Descrierea jobului
- Asigurarea suportului administrativ pentru activitatile zilnice ale angajatorului;
- Gestionarea agendei personale si profesionale a angajatorului;
- Coordonarea comunicarii interne si externe;
- Organizarea calatoriilor si a intalnirilor de afaceri;
- Asigurarea confidentialitatii informatiilor si a datelor personale.
Descrierea companiei
SKV Properties S.R.L este o companie cu experienta in domeniu, avand ca obiect de activitate dezvoltarea proiectelor imobiliare destinate pietei de lux.